Tati1050 Posted April 16 Posted April 16 Iedereen heeft wel een favoriete combinatie krabber en mesje, een combinatie waar je het vaakst naar teruggrijpt en/of die je het beste resultaat geeft. Ik ben zeer benieuwd naar die van jullie. De mijne is op heden: Blackland Vector met Feather ProGuard. 4
bartje-p Posted April 16 Posted April 16 Dat verandert net zo snel als mijn voorkeuren…. Niet raar natuurlijk. Ik ga er eens over nadenken. Wellicht is een leuk topic ook: welk mesje doet het goed in (bijna) al je krabbers? 2
Levi Posted April 16 Posted April 16 Er zijn combinaties die de scheerbeurt net een tikkeltje extra opleveren in comfort en efficiëntie, voor mij zijn dat de onderstaande: Blackland Blackbird - Gillette Silver Blue Karve Christopher Bradley - Gillette Nacet Razorock Game Changer 0.84 - Feather Hi Stainless Een mesje dat werkt in al mijn krabbers is Gillette Platinum, dit mesje heeft een uitstekende verhouding qua scherpheid en comfort. (Eervolle vermelding: Astra Superior Platinum, Personna Lab Blue, Wizamet Super Iridium, Polsilver Super Iridium) Dit zijn mijn persoonlijke ervaringen, die van jou kunnen anders zijn. ✌️😎 4 1
Stoppel Posted April 16 Posted April 16 EJ 89 met Gillette Platinum. De groene Astra werkt bij mij in deze krabber ook heel goed. Het is voor mij dit en niets anders meer. 4
JvdK Posted April 17 Posted April 17 De laatste tijd merk ik dat de onderstaande favorieten zijn overgebleven; Blackland Blackbird - Gillette Nacet of Gillette Platinum Paradigm Diamondback - Gillette Platinum of Feather Hi-Stainless DE-mesjes die het eigenlijk in iedere krabber goed doen zijn voor mij de Gillette Platinum, Gillette Nacet. Helaas heb ik beiden pas laat ontdekt. Ze zijn echter heel snel mijn all time favorite geworden. 6
mifi Posted April 17 Posted April 17 Ik gebruik bijna altijd mijn Henson AL13-medium. Heerlijke krabber. Een favoriet scheermesje heb ik eigenlijk niet. Er zijn er wel een paar waar ik een hekel aan heb, zoals mesjes van Derby en Tiger bijvoorbeeld. 5 3
Sebas Wal Posted April 26 Posted April 26 Razorock lupo 95 oc of rex envoy met een perma-sharp mesje 5
Magic666 Posted April 26 Posted April 26 Voor mij nog maar 1 combo: de Tatara Masamune met eigen merk mesje. 7
-Danny- Posted April 26 Posted April 26 1 uur geleden, Magic666 zei: Voor mij nog maar 1 combo: de Tatara Masamune met eigen merk mesje. Hoe bedoel je precies?
Coenetje Posted April 26 Posted April 26 1 uur geleden, -Danny- zei: Hoe bedoel je precies? Een wilde gok maar ik vermoed dat @ Magic666 zijn magische combinatie, de heilige graal, heeft gevonden in de Tatara Masamune met de mesjes van Tatara zelf. 1 1 1 1
Magic666 Posted April 27 Posted April 27 10 uren geleden, Coenetje zei: Een wilde gok maar ik vermoed dat @ Magic666 zijn magische combinatie, de heilige graal, heeft gevonden in de Tatara Masamune met de mesjes van Tatara zelf. Jij krijgt de virtuele Sherlock Holmes trofee! #gefeliciteerd! 1 1 7
Chrispijn2 Posted April 27 Posted April 27 Ik heb ervaring met slechts twee krabbers, King C Gillette (om het scheren met DE te proberen) en Razorock Game Changer. Ongeveer vijftien verschillende mesjes geprobeerd en de Rapira Platinum Lux vind ik veruit de beste. Een groot verschil met de rest. Kortom: Razorock Game Changer met Rapira Platinum Lux. 5
Chrispijn2 Posted April 27 Posted April 27 37 minuten geleden, -Danny- zei: Razorock game changer 0,68 of 0,84? Allebei en ook .76 De Rapira Platinum Lux doet het bovengemiddeld goed met alle drie de plaatjes. (bij mij) 1 1
Recommended Posts