Jump to content

Presentatie

Barbarancio

Recommended Posts

Goedenavond, ik zal mezelf even voorstellen, want ik ben een nieuw lid onder jullie.

Mijn naam is Roberto, ik ben een Italiaan en sinds enkele jaren ben ik gepassioneerd door traditioneel, nat scheren.

Ik vind je forum erg leuk en ik heb besloten me aan te melden om de kans te krijgen op de hoogte te blijven van het laatste scheernieuws, om aantekeningen met jou te vergelijken en andere ervaringen te zien dan de mijne voor alles wat met baarden en scheren te maken heeft.

Het lijkt overbodig om dit te schrijven, maar ik moet duidelijk maken dat ik uw Nederlandse taal niet ken en uiteraard zal ik voor het vertalen vertrouwen op technologie met behulp van de automatische vertaler van Google, in de hoop dat het zal vertalen en dat alles in orde zal komen.

Leuk en heel leuk om jullie te lezen, ik groet jullie allemaal met bewondering en vriendschap.

• I like it 3
  • Thanks! 1

Welkom. Vertaling door deepl.com is meestal beter dan die van google.

Benvenuti. La traduzione di deepl.com è solitamente migliore di quella di google.

• I like it 2

1 uur geleden, efsk zei:

Benvenuto. La traduzione di deepl.com è solitamente migliore di quella di Google.

Benvenuti. La traduzione di deepl.com è solitamente migliore di google di Google.

Hartelijk dank voor het advies, ik zal dit gebruiken voor de vertaling. 🙂

• 1 month later...