Jantjuh87 Posted February 23 Share Posted February 23 (edited) Ha mensen! Mijn SvdD gister was niet fantastisch. Vanmorgen kleine bloedkorstjes op mijn gezicht, irritatie en blijkbaar is mijn huid niet zo droog. Nu dus even rust. Het gekke zit zo: vorig jaar meerdere pakjes Astra Superior Stainless versleten en werkten geweldig. Super resultaat met 0,0 irritatie en never een sneetje. Ik dus een 100 pak bestellen en heb die enkele weken terug voor het eerst gebruikt. Ene mesje goed, ander mesje niet fantastisch. Tijdens het scheren gaat het doorgaans goed, maar daarna -je raadt het al- drama. Soms tijdens het scheren ook een klein sneetje. Ikke niet begrijp??!? Zou het kunnen dat er wel eens een slechte partij door de kwaliteitscontrole glipt? Gezien jullie ervaring is er vast iemand met een zinvol antwoord. En nu we toch bezig zijn: wat zou een goede vervanger kunnen zijn? Ben klaar met die dingen en van plan ze weg te donderen...of te geven aan iemand die ik niet mag 😅 Geintje natuurlijk. Wel ruk dit Edited February 23 by Jantjuh87 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted February 23 Share Posted February 23 Kan je eens kijken op het pakje waar ze geproduceerd zijn aub? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantjuh87 Posted February 23 Author Share Posted February 23 India...rare gewaarwording voor een Tsjechisch merk dat ooit in Rusland werd gemaakt. Gebruikte een KCG mesje eerder deze week en dat scheerde geweldig glad zonder gedoe 🤔 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted February 23 Share Posted February 23 Die Russische Astra worden niet meer geproduceerd, de productie is verhuisd naar India. Helaas zijn ze niet van dezelfde kwaliteit. Dat heb ik persoonlijk ook uitgetest met de Astra Superior Platinum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantjuh87 Posted February 23 Author Share Posted February 23 (edited) Levi, thnx voor je reactie. Verklaart een hoop als ik je bericht lees. Als jij ook heb ervaren dat ze niet dezelfde kwaliteit zijn, dan denk ik met hetzelfde probleem te zitten. Zit er één ding op. Nieuw mesje vinden 😄 Ze waren echt perfect Edited February 23 by Jantjuh87 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted February 23 Share Posted February 23 Ze zijn nog verkrijgbaar bij https://www.razorbladesclub.com/razorblades/ . Sla je slag nu er nog voorraad is 😉. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Danny- Posted February 26 Share Posted February 26 Wat is het verschil tussen Gillette Silver Blue oude en het nieuwe versie? Komen allebei uit Rusland. Vreemd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted February 26 Share Posted February 26 3 uren geleden, -Danny- zei: Wat is het verschil tussen Gillette Silver Blue oude en het nieuwe versie? Komen allebei uit Rusland. Vreemd. De oude versie is in dubbele papiertjes gewikkeld met 4 lijmrest puntjes en zijn gedrukt. De nieuwe versie in één papiertje gewikkeld met 2 lijmrest puntjes en zijn gelaserd. De oudere versie is ook enkele euro’s duurder in aankoop. Ikzelf merk weinig verschil tussen de twee. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts