Jump to content

Recommended Posts

Posted

Een aantal van ons zijn een voorraad, in Rusland geproduceerde, DE-mesjes aan het aanleggen. Dan volgt natuurlijk de vraag; hoe berg ik ze overzichtelijk op zonder dat ze gaan “zwerven”? 

Ik heb dat opgelost m.b.v. een bouten/moeren/schroeven sorteerbox van de Action. Kost maar een paar centen, je kan zelf de ruimte indelen, is afsluitbaar en in één vakje passen met gemak 125 mesjes.

Mocht je zelf een mooi en overzichtelijk systeem hebben? Laat maar zien! Wie weet help je er een forumlid mee 😊

IMG_1184.thumb.jpeg.7063c093f17c88b5fcf28ff5a3a837aa.jpeg

• I like it 7
  • Agreed 1
Posted (edited)

Ziet er overzichtelijk uit. 

Zal t.z.t. ook zo iets gebruiken. 

Nu heb ik nog niet zoveel en dat zit allemaal in een oude koektrommel. 

Als ik wat meer verschillende mesjes ga aanschaffen moet ik sowieso een grotere opbergbak gebruiken. 

Edited by Chrispijn2
  • I like it 3
Posted

Ik heb er ook niet zoveel. Ze zitten nu in 1 laag van een 3laags vleeswaren bakje systeem, die weer in mijn badkamermeubel ligt. In bovenste liggen wat krabbers en de open doosjes mesjes. In 2e liggen dichte pakjes. Onderin de krabbers die ik weinig gebruik en wat schoonmaak tandenborstels. 😀👍

spacer.png

• I like it 5
Posted

PpwutQv.jpeg

dit voor waar ik direct bij will kunnen. was destijds een euro bij de action. het liefst zou ik iets vinden met nog kleiner vakjes van een iets steviger materiaal. de achterkant heeft ook wat vakjes alleen een aantal zonder tussenschotjes dus minder prachtich

voor de bulk heb ik een plastic water dichte case

D42R8ce.jpeg

onlangs heb ik nog een grotere waterdichte case gekocht maar nog niks mee gedaan
het idee is om de buk onaangetaste pakken daarin te stoppen en degene die "in gebruik zijn"  in deze oranje case te houden.

dan hoef ik ook niet steeds te zoeken welke het alweer was (die met het kruisje 😋)

cFLWzyP.jpeg

• I like it 7