Levi Posted December 18, 2024 Author Posted December 18, 2024 3 uren geleden, Chay_1974 zei: Heeft iemand al ervaring met Astra SP's uit India? Youtube filmpjes geven wisselende berichten. Ja, de Indiase zijn een stuk minder comfortabel en scherp. Dit heb ik zelf uitgetest.
Chay_1974 Posted December 18, 2024 Posted December 18, 2024 2 uren geleden, Levi zei: Ja, de Indiase zijn een stuk minder comfortabel en scherp. Dit heb ik zelf uitgetest. Dan moet ik dus op zoek naar vervangende mesjes. Dank voor het antwoord. 1
mifi Posted April 9, 2025 Posted April 9, 2025 On 12/18/2024 at 3:48 PM, Chay_1974 said: Dan moet ik dus op zoek naar vervangende mesjes. Dank voor het antwoord. Ik stond er vanmorgen nog eens over te denken en ik kan je zeggen dat ik hetzelfde probleem had. Momenteel ben ik behoorlijk tevreden over de Dorco Titanium mesjes. Dorco is een merk uit Zuid-Korea, maar de mesjes worden gemaakt in Vietnam. Vanmorgen voor de elfde keer geschoren met een Dorco Titanium en dat haalt hij moeiteloos. Een twaalfde keer kan waarschijnlijk ook goed. De mesjes beginnen in mijn Henson AL13 medium krabber meteen comfortabel en dat was hij de elfde keer nog steeds. Ik mag niet klagen over deze mesjes. 1
bartje-p Posted April 9, 2025 Posted April 9, 2025 @ mifi probeer dan ook zeker eens de Prime mesjes van Dorco, aanrader! 1
mifi Posted April 10, 2025 Posted April 10, 2025 21 hours ago, bartje-p said: @ mifi probeer dan ook zeker eens de Prime mesjes van Dorco, aanrader! Zal ik doen. Bij de volgende bestelling eens kijken. Ik zit toevallig net op een pakje zeep en AS te wachten, dus volgende keer gaat ie mee. Ik heb ze op de lijst gezet. Apropos: Vanmorgen de twaalfde scheerbeurt met de Dorco Titan, en die was inderdaad geen probleem. Net zo glad als altijd, moeiteloos en zonder bloedvergieten. Die Dorco Titans zijn uitstekend. 1
mifi Posted April 14, 2025 Posted April 14, 2025 On 4/9/2025 at 11:02 AM, bartje-p said: @ mifi probeer dan ook zeker eens de Prime mesjes van Dorco, aanrader! Zo zo, die zijn nog niet eens overal verkrijgbaar. Bijna iedereen verkoopt de ST300 en de Titans, maar de Prime is exclusiever, zo blijkt. Ik heb ze bij Rasoi gevonden, maar daar was de 100-pack uitverkocht. Enfin. Dat komt later wel weer. 1
bartje-p Posted April 14, 2025 Posted April 14, 2025 Razorbladesclub hier hebben ze ze ook als het goed is…. 1
Recommended Posts