Magic666 Posted January 29 Posted January 29 even een luchtig topic erin gooien: wat is jullie meest zinloze aankoop geweest of wat koop je daarom juist niet? Voor mij is dat een bladebank, nooit gesnapt waarom mensen dat kopen terwijl je zat alternatieven hebt... ikzelf heb een leeg (ik zet het er maar bij ) rinse appelstroopblik die ik daarvoor gebruik. Eer dat ie vol is heb ik vast weer een andere in de kast staan . Ben benieuwd naar jullie items! 3
mifi Posted January 29 Posted January 29 Toen ik begon heb ik een standaardje gekocht voor kwast en krabber. Wat DE-scheren betreft wist ik nog van toeten nog blazen. Ik kwam uit de Gillette super duper multi multi cartridge wereld. Het rekje bleek te roesten. Dat liet lelijke roestvlekken in de badkamer achter. Ik was in goedkope meuk getrapt, kennelijk. 🫣 4 1
bartje-p Posted January 29 Posted January 29 allebei herkenbaar. Ik gebruik smint blikje voor mijn mesjes, dus heb nooit bladebank gekocht. Wel heb ik een Aliexpress standaardje, staat niets te doen in de lade Te veel krabbers ondertussen, en ik demonteer ze altijd na gebruik. 4
Magic666 Posted January 29 Author Posted January 29 Zo'n standaard kan ik nog wel waarderen: ik heb die van Mühle geloof ik, daar staan nu de Masamune en de Yaqi Atlantis in Nog zo 1: een aparte "scheertowel", hoe verzin je het. 2 1
mifi Posted January 30 Posted January 30 18 hours ago, Magic666 said: Nog zo 1: een aparte "scheertowel", hoe verzin je het. Zijn dat die doekjes voor het bloeden? 😄 4
mifi Posted January 30 Posted January 30 Nog een waardelozen aankoop. Ik maak er niets eens woorden meer aan vuil. Werden me aanbevolen als "de opvolger van de Astra mesjes". 2 2 2
Lampuhkap Posted January 30 Posted January 30 De Tiger Carbon Steel versies waren nog best aardig, al roesten die onder je reet weg 3
JvdK Posted January 30 Posted January 30 Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben met mijn rode mesjes/naalden containertje van zo’n €3,=. Wel zo duidelijk en veilig voor de afvalverwerkers 😊 4
Recommended Posts