Coenetje Posted January 14 Posted January 14 Zoals de titel al aangeeft kwam ik gisteren een berichtje tegen waarin werd vermeld dat een aantal van de Stirling geurlijnen worden stopgezet. 3
Magic666 Posted January 14 Posted January 14 Dat zijn er aardig wat? Houden ze nog over of hebben ze gewoon een giga lijn aan geuren?? (ik ben onbekend met hun zepen) 1
Levi Posted January 14 Posted January 14 8 minuten geleden, Magic666 zei: Dat zijn er aardig wat? Houden ze nog over of hebben ze gewoon een giga lijn aan geuren?? (ik ben onbekend met hun zepen) Ik ben bijna zeker dat Stirling het grootste aanbod heeft. 1
Coenetje Posted January 14 Author Posted January 14 Met iets minder dan 60 standaard lijnen en daarnaast nog de seizoen lijnen is er nog genoeg keus hoop ik 1
mifi Posted January 15 Posted January 15 20 hours ago, Coenetje said: Zoals de titel al aangeeft kwam ik gisteren een berichtje tegen waarin werd vermeld dat een aantal van de Stirling geurlijnen worden stopgezet. Ah. Daar zie ik inderdaad Pharaoh's Dreamsicle bij staan. Het is een behoorlijke lijst, die stopt.
Recommended Posts