Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zoals de titel al noemt: Bernd Blos van Shavemac gaat per 29-2-2024 stoppen met het aanbieden van de scheerkwast configurator.

Screenshot_2024-01-11-16-55-19-69_45e686c594768066ad9911d54d96f72b.thumb.jpg.5de2522349a5032f9064c818da751e2a.jpg

• I like it 4
  • Thanks! 1
Posted

Gave kwasten! Maar die prijs... oef......

Edit: oh wacht, de synth is wel een stuk goedkoper! :) 

Edit 2: wat is de ervaring met deze kwasten eigenlijk?

Posted
36 minuten geleden, Magic666 zei:

@ Magic666   kijk maar eens in het forum scheerkwasten en sorteer dan op shavemac. Daar staan recentelijke ervaringen..

• I like it 2
Posted
2 uren geleden, Magic666 zei:

Ik ben vooral fan van de eerste generatie synthetische Shavemac’s, die presteren uiterst goed in de kom. De tweede generatie synthetische knots zijn iets dichter en kleiner waardoor ze ook meer backbone hebben. Er zijn ook AP Shave Co knots beschikbaar, daar heb ik geen ervaring mee. @ Coenetje  kocht onlangs een Shavemac met G5C fan knot, misschien kan hij zijn ervaring delen.

• Thanks! 1
Posted

Kort maar krachtig, de G5C is echt geweldig! Ik had er hier iets meer over geschreven en sta er nog steeds achter. Qua prijs / kwaliteit zou ik zonder twijfel weer bij shavemac een G5C bestellen!

• I like it 1
  • Thanks! 1
Posted

ff met vrouwtje overlegd en deze is het geworden:

image.png.d9b3f887ac41cc7c9743c543514d34d6.png

Vrouwlief krijgt dezelfde maar in deze kleur:
image.png.3c7df03c2003634bc942e28bc7fe1cee.png

Geen logo op de zijkant maar wel aan de onderkant en omdat het kan op beide onze naam :P 

• I like it 4
  • Haha 1
Posted

Mooie keuzes! In het begin voelde de knoop wat vreemd (beetje squeaky ofzo) dus keertje goed voorsoppen voor het echte gebruik. Leuk dat vrouwlief ook meedoet! 

• I like it 2
  • Agreed 1
  • Haha 1
Posted

Ja toch? Sinds vorig jaar ook aan het DE'en nadat ik alle voordelen had voorgelegd :) 
En ja, dan zijn shiny kleurtjes wel een aandachtstrekker natuurlijk :P 

• I like it 3
  • Haha 1
  • 3 months later...