Coenetje Posted January 11 Posted January 11 Zoals de titel al noemt: Bernd Blos van Shavemac gaat per 29-2-2024 stoppen met het aanbieden van de scheerkwast configurator. 4 1
Magic666 Posted January 11 Posted January 11 Gave kwasten! Maar die prijs... oef...... Edit: oh wacht, de synth is wel een stuk goedkoper! Edit 2: wat is de ervaring met deze kwasten eigenlijk?
Niek Posted January 11 Posted January 11 36 minuten geleden, Magic666 zei: Gave kwasten! Maar die prijs... oef...... Edit: oh wacht, de synth is wel een stuk goedkoper! Edit 2: wat is de ervaring met deze kwasten eigenlijk? @ Magic666 kijk maar eens in het forum scheerkwasten en sorteer dan op shavemac. Daar staan recentelijke ervaringen.. 2
Levi Posted January 11 Posted January 11 2 uren geleden, Magic666 zei: Gave kwasten! Maar die prijs... oef...... Edit: oh wacht, de synth is wel een stuk goedkoper! Edit 2: wat is de ervaring met deze kwasten eigenlijk? Ik ben vooral fan van de eerste generatie synthetische Shavemac’s, die presteren uiterst goed in de kom. De tweede generatie synthetische knots zijn iets dichter en kleiner waardoor ze ook meer backbone hebben. Er zijn ook AP Shave Co knots beschikbaar, daar heb ik geen ervaring mee. @ Coenetje kocht onlangs een Shavemac met G5C fan knot, misschien kan hij zijn ervaring delen. 1
Coenetje Posted January 11 Author Posted January 11 Kort maar krachtig, de G5C is echt geweldig! Ik had er hier iets meer over geschreven en sta er nog steeds achter. Qua prijs / kwaliteit zou ik zonder twijfel weer bij shavemac een G5C bestellen! 1 1
Magic666 Posted January 11 Posted January 11 hmm.... tempting, tempting.... Zijn deze kwasten, qua gewicht, net zo "zwaar" als de SS23 kwast? 2
Magic666 Posted January 14 Posted January 14 ff met vrouwtje overlegd en deze is het geworden: Vrouwlief krijgt dezelfde maar in deze kleur: Geen logo op de zijkant maar wel aan de onderkant en omdat het kan op beide onze naam 4 1
Coenetje Posted January 14 Author Posted January 14 Mooie keuzes! In het begin voelde de knoop wat vreemd (beetje squeaky ofzo) dus keertje goed voorsoppen voor het echte gebruik. Leuk dat vrouwlief ook meedoet! 2 1 1
Magic666 Posted January 14 Posted January 14 Ja toch? Sinds vorig jaar ook aan het DE'en nadat ik alle voordelen had voorgelegd En ja, dan zijn shiny kleurtjes wel een aandachtstrekker natuurlijk 3 1
Levi Posted April 24 Posted April 24 Zelfs rechtstreeks bij Shavemac kopen is geen optie meer ☹️. 3 1
Recommended Posts