bartje-p Posted January 2 Posted January 2 Hi allemaal, Ik ben sinds week of 2 her en der bij de lokale drogisterijen aan het kijken of ik nog ergens een blok aluin kan verkrijgen, maar is hier niet meer voorradig en ik zie het ook niet meer op de schappen staan. Ik weet dat Vergulde hand ze heeft, maar eigen merk Kruidvat heb ik ook wel eens gezien. Waar halen jullie de aluinsteen nog vandaan? Want om nou voor 2 of 3 euro iets online te moeten bestellen gaat mij wat ver. Ben benieuwd.
Magic666 Posted January 2 Posted January 2 Etos? Als ik op de website van Etos kijk bij winkelvoorraad zijn er aardig wat Etossen waarbij de vergulde hand gewoon op voorraad is.
bartje-p Posted January 2 Author Posted January 2 Ik had ook gezien dat Etos online inderdaad Vergulde hand zou hebben. In 2 vestiging hier in Almere niet helaas. Binnenkort nog maar eens kijken, ook bij de DA. Bedankt allemaal voor de reacties. 2
Frank Posted January 16 Posted January 16 Hier nog te koop bij DA drogist. Die aluin van Vergulde Hand. Wel erg duur geworden . Meer dan Euro 4,-
bartje-p Posted January 16 Author Posted January 16 Vorige week hadden ze hem ook hier weer bij de lokale Etos. €3,99 daar.
Stoppel Posted January 16 Posted January 16 Lokale Etos, flinke voorraad. €3,99. Mijn blokje (ik gebruik aluin al jaren naar tevredenheid als deo) was in een stuk of 100.000 stukken gevallen op de badkamervloer. 1
bartje-p Posted January 17 Author Posted January 17 22 uren geleden, Stoppel zei: Lokale Etos, flinke voorraad. €3,99. Mijn blokje (ik gebruik aluin al jaren naar tevredenheid als deo) was in een stuk of 100.000 stukken gevallen op de badkamervloer. Bij mij ook al eens gebeurd en zal ongetwijfeld nog wel eens voorkomen.
Recommended Posts