mifi Posted December 24, 2023 Posted December 24, 2023 Ik zat vanmorgen te denken over de zeep en aftershave voor de kerstdagen. Dat doen wel meer mensen , heb ik gezien. Er zijn zelfs speciale producten op de markt, zoals deze 'Chrismas Eve' zeep van Stirling Soap Company. Dat is allemaal leuk en aardig, maar worden de andere gelegenheden dan niet een beetje vergeten? Vandaar deze draad. Wat zou een zeep/aftershave combinatie voor oudejaarsavond kunnen zijn? Een geur die boven de in Nederland gebruikelijke kruitdampen uit stijgt? Een geur die wordt waargenomen door benedenwinds staande buurvrouwen? Een geur die passend is bij het zoenen en nieuwsjaarsschudden van handen op straat? Mijn eerste gedachte is rum, want dat zit ook al in de oliebollen. De alcohol van de splash valt niet meer op door de roes van champagne heen. Maar ik ben niet tevreden. Er moet iets beters te verzinnen zijn. Wat denken jullie voor oudejaarsavond? Als dit een succes wordt, beginnen we later over de paasdagen. (ik zou echt niet meer weten wat ik op had bij mijn huwelijk, eerlijk gezegd) 1 2
Coenetje Posted December 24, 2023 Posted December 24, 2023 Is er ook een mogelijk om een topic niet meer te kunnen zien? 😳 Ik kan rustig bekennen dat ik erg veel lol heb om mijn fantasie de ruimte te geven voor dit soort vraagstukken, helaas ben ik ook nieuwschierig en gek genoeg om het dan ook te willen ervaren en loop dan het risico toch het e.e.a. aan te schaffen... Ik sluit me aan bij bovenstaande suggestie voor de firefighter (voordeel is dat ik die heb!). Daarnaast opper ik het volgende: Macduffs "Sauvignon Blanc", een mousserende blanc de blancs hoort m.i. toch een beetje bij de feestelijkheden! Ik zal me zodadelijk weer gaan scheren met, jawel, de eerder genoemde Christmas Eve dus ik laat mijn gedachten niet verder afdwalen dan deze vredige kerstavond. Fijne avond allen! 6 1
UnShaven Posted December 29, 2023 Posted December 29, 2023 Deze geuren van Goodfellows bevallen me ook. 2
Recommended Posts