Jump to content

Recommended Posts

Posted

Deze had ik nog niet gezien, wel interessant. Ik ben ook benieuwd of er leden al ervaring hebben met deze mesjes.

• 1 month later...
Posted

@ Magic666

Ik heb ze inmiddels uitgeprobeerd.

Vooropgesteld: de krabber die ik, bijna, altijd gebruik de Henson AL 13 Medium 2.0,  is een krabber die eigenlijk alle mesjes aankan..

De mesjes van My-Blade:

de Platinum: heb ik maar één beurt gebruikt en dat was ook de laatste keer. Heel ruw (althans voor mij) een nieuw mesje genomen voor een tweede beurt maar hetzelfde resultaat en ook meteen het mesjesrusthuis in gekieperd.

de Silver:  5 (fijne scheerbeurten) gebruikt. De 6e scheerbeurt stopte ik het mesje in een Merkur 37c en dat had ik wellicht niet moeten doen want dat was geen prettige

scheerbeurt. Ik heb nu weer een nieuwe Silver in gebruik genomen. De eerste beurt was gewoon een fijne scheerbeurt. Als t mesje de 6 scheerbeurten haalt (in mijn Henson) is het voor mij een blijvertje / aanschaffertje.

Hoop dat je hier wat aan hebt.

• I like it 5
  • Thanks! 2
Posted

Dank je @ Niek .
Leuke info :) 

In de tussentijd heb ik de Tatara Masamune aangeschaft en daar werken de Mühle en Tatara mesjes als een speer in. Voorlopig sla ik de My Blades dus over want de voorraad is nog ruim zeg maar.

• I like it 1
  • Haha 1