Levi Posted December 4, 2023 Posted December 4, 2023 De vorige keer kon ik deze net niet opmaken dus deze week een tweede poging 😅.  Timeless .95 Scalloped Gillette Nacet Oumo Warhammer 墨 ST-1 29mm HC&C Round Wall Ariana & Evans Monte Carlo  10 2
koenfucius Posted December 4, 2023 Posted December 4, 2023 Gillette Raised Flat Bottom Wizamet Super Iridium Zenith Manchurian Lodrino La Riviera Lodrino La Riviera Aftershave Balsem  11
Magic666 Posted December 4, 2023 Posted December 4, 2023 Opmaak week.... hmm..... net alles nieuw.... gaat hem dus zeker niet worden dan  Of ik moet mijn aluinsteen wat vaker gebruiken voor van alles en nog wat..... die ligt het meest tegen opgaan aan  3 4
Tjebbe Posted December 4, 2023 Posted December 4, 2023 Yaqi Timber Wolf, Razor Master Erin, Karve Overlander, Dorco Prime Platinum (2), Weleda aftershave balsem. Â Â Ik had het thema even niet opgeslagen... maar de balsem is bijna op, phieeeww! Â 9 2
Tati1050 Posted December 4, 2023 Posted December 4, 2023 SvdD: 04/12/2023  Razor: Blackland Vector Blade: Feather ProGuard - 15, 11th use Brush: Simpson Trafalgar T3 Bowl: Kikier Ceramic Bowl Preshave: Martin De Candre  Huile Végétale - Camomille et Citron Oil Soap: Saponificio Bignoli Violetta Di Parma Cream Aftershave: Saponificio Bignoli Violetta Di Parma Aftershave Additional Care: Osma Aluin Additional Care:  Koud Water Prettige dag, iedereen! 11
bartje-p Posted December 4, 2023 Posted December 4, 2023 #noshavetoday  Maar om in het thema van deze week te blijven, de Body Shop Maca Root & Aloe zeep (sample) gaat eraan. Ik denk dat ik uiteindelijk op 13 of 14 beurten uit ga komen (11 reeds gehad). De balsem red ik niet deze week......  (Overigens is dit ook de maand van de lijstjes, die komen dus ook weer eind van de maand of begin volgend jaar.) 10
mifi Posted December 4, 2023 Posted December 4, 2023 Opmaak-week? Als ik nou eens mijn bed opmaak, helpt dat? Â Ik heb zo'n ruime voorraad spullen waarvan ik allerlei produkten regelmatig gebruik, dat het maar heel langzaam op raakt. Er is geen enkel product waarvan de bodem in zicht is, behalve misschien de Cella-Milano rood balsamo dopobarba. In de tube kan ik het niet goed zien. Â SvdD 20231204 Â Krabber: Henson AL13-medium Mesje: Astra superior stainless (8) Kwast: Yaqi 26 Zeep: BdF - Esclusivo AS: Figaro balsem 10 2
Coenetje Posted December 4, 2023 Posted December 4, 2023 Goedemiddag allen,  Vandaag dan eindelijk toch een einde gemaakt aan de P&B "Albion", de opvolger staat er al klaar voor.  Tatara Masamune Asco stainless (oranje) #3 Zenith 506 silvertip Phoenix and Beau "Albion" zeep Løthur "Dave" A.S.  De Albion en Dave zijn allebei een thee achtige geur. Ik heb de Albion graag gebruikt en zal Phoenix and Beau op de radar houden!  11
mifi Posted December 4, 2023 Posted December 4, 2023 1 hour ago, Coenetje said: Vandaag dan eindelijk toch een einde gemaakt aan de P&B "Albion", de opvolger staat er al klaar voor. Goed idee. Die Albion zal ik ook weer eens pakken. 2
dhr K Posted December 4, 2023 Posted December 4, 2023 Schuckar 5/8 Kent BLK 12 3P pre dr Selby TOBS Jermin street AS Nicolai New York intense EDP  Om enigszins in het thema te blijven heb ik de scheercreme voor het eerst gebruikt maar heel veel van gebruikt...😎 12 2
UnShaven Posted December 4, 2023 Posted December 4, 2023 Razor: REX Konsul Blade: Rapira Soap: Cella Crema Da Barba Brush: De Vergulde Hand Aftershave: De Vergulde Hand Alum Aftershave: La Rive Cabana Aftershave Aftershave: Alepia Pierre d’ALUN 12
Tati1050 Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 17 uren geleden, Magic666 zei: Opmaak week.... hmm..... net alles nieuw.... gaat hem dus zeker niet worden dan  Of ik moet mijn aluinsteen wat vaker gebruiken voor van alles en nog wat..... die ligt het meest tegen opgaan aan  Iets opmaken gaat me deze week niet lukken vrees ik. Wel heb ik twee zeepjes waarvan in het midden van de pot al een stukje bodem te zien is. Iemand had hier een prachtig woord voor onlangs, maar dat ben ik vergeten… Frist iemand mijn geheugen op? 3
Levi Posted December 5, 2023 Author Posted December 5, 2023 Ring of death @ Tati1050 Alpha Outlaw Evolution Gillette Nacet Alpha Outlaw V1 Matte black 28mm HC&C Round Wall Ariana & Evans Monte Carlo 14
DiddyKong Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 Merkur 37C Gillette Goal Yaqi Ach Brito Lavanda Speick as + La Toja asb  13
koenfucius Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 Strivel adjustable Wizamet Super Iridium Zenith pure bristle unbleached chrome Brutalt Bra Lavender Nivea sensitive balsem  12
Tjebbe Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 Yaqi Heavy Metal Timber Wolf, Faena Esperia, Henson Shaving Ti22++, Dorco Prime Platinum (3), Faena Esperia aftershave lotion, Faena Esperia aftershave balm. Â Â Ik hoop dat deze zeep voorlopig niet opgaat; fijn schuim, verfijnde geur. 12
Tati1050 Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 SvdD: 05/12/2023  Razor: Blackland Vector Blade: Feather ProGuard - 15, 1st use Brush: Simpson Trafalgar T3 Bowl: Kikier Ceramic Bowl Preshave: Martin De Candre  Huile Végétale - Camomille et Citron Oil Soap: Saponificio Varesino 70th Anniversary Puck Aftershave: Saponificio Varesino 70th Anniversary Aftershave Additional Care: Osma Aluin Additional Care:  Koud Water Prettige dag! 12
Niek Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 Krabber:      Henson AL13 2.0 Medium (++) Mesje:        Personna; Platinum chrome Kwast:        Simpson; Trafalgar, T3 Scheerzeep:   O.A. Najran Aftershave:    O.A. Najran  De ( zachtere) zeep van Officina Artigiana...... voor mij, hele fijne zeep. Schuimt prima ( heeft wel wat water nodig) glijdt heel goed en... voelt heel verzorgd aan zowel tijdens alsook na het scheren. Najran heeft een ingetogen aangename geur en doet precies wat ik er van verwachtte. Ik houd niet van sterke geuren. . De aftershave voelt ook heel fijn aan. Prikkelt een beetje maar daarna..... je kunt de dag helemaal aan !! 14
bartje-p Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 In het kader van opmaken, vandaag maar weer het sample van de Body Shop erbij gepakt..... nog minstens 2x schat ik in, dus wordt nog krap deze week  Mühle R89 (met RR Bulldog handle) Gillette Platinum (5 en laatste) Mühle STF M Body Shop Maca Root & Aloe Sir Irisch Moos AS Balea Men Energy ASB 13
mifi Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 SvdD 20231205  Sinterklaas? Dat dacht ik niet. Ik geloof al heel lang niet meer in een heilige die met een snel paard onze dakpannen kapot trapt om zakken met cadeaus te bezorgen via de schoorsteen. Ha! Iedereen weet nu toch wel dat de èchte cadeaus worden gebracht door ooievaars?  Zoals beloofd, en geïnspireerd door @ Coenetje , was de vanmorgense scheerbeurt met de Albion scheerzeep. Ik vond de Pitralon Classic een bijpassende aftershave. Het was al een tijdje geleden dat ik de Albion zeep gebruikt had. Ditmaal viel me op dat de citrusgeuren die uit het doosje springen minder goed tot hun recht komen als het schuim eenmaal op de kin zit. Scheren doet ie prima.  Krabber: Henson AL13-medium Mesje: Astra superior steel (9) (tsjonge, dit exemplaar blijft maar gaan zeg!) Kwast: Yaqi 26 Zeep: P&B Albion AS: Pitralon classic lotion   12
dhr K Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 Executive shaving: Outlaw Voshkod (2) Shaving society kwast La Toja stickLV Atman Xaman ASB SMN Colonia russa EDC 14
Magic666 Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 Een fotoloze Sint-avond SvdD: Pre-shave: Noxzema perfect shaving cream classic (nog van de BF23) Dat was gelijk een dikke OH?! Smeert prima, weinig van nodig en precies genoeg menthol voor mijn smaak. Deze zou zo maar eens een blijvertje kunnen worden ipv de Proraso! Zeep: Wholly Kaw shaving soap Amber Intense Idd: iets meer water en wat langer kloppen zorgt voor een mooi vol schuim Kwast: SS23 editie Mesje: Mühle Krabber: Rockwell 6S met plaat 4/2 Vandaag plaat 4/2 voor het eerst, met 4 de eerste 2 passes gedaan en de laatste met 2. Dat ging al een stuk beter zeg! Je moet de krabber iets schuiner houder dan de Twig maar dan heb je wel een soepele beurt. #notetomyself: het mesje steekt bij deze krabber wel iets uit aan de zijkanten...  AS: Thayers Witchhazel ASB: Proraso blauw  Al met al een veel betere beurt dan de eerste keer met de 6S! De 4/2 plaat beviel erg goed maar ik zal voor de vorm de 6/5 ook nog een proberen. Een DFS? Mwoah, eigenlijk wel! Fijne Sint avond met zijn allen! 14
Snuff Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 Â Tedalus velocity krabber met feather mesje declaration grooming Yuzu/Rose/patchouli zeep razorock syntheet Myrsol Plastic shave aftershave Gladder dan een skipiste 13
Tjoolder Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 Thema verkeerd geïnterpreteerd. Stond ik daar met lippenstift, oogschaduw & de hele reutemeteut om me op te maken. Prettige avond iedereen!  3 11
UnShaven Posted December 5, 2023 Posted December 5, 2023 Razor: REX Konsul Blade: Rapira Soap: Cella Crema Da Barba Brush: De Vergulde Hand Aftershave: De Vergulde Hand Alum Aftershave: La Rive Cabana Aftershave Aftershave: Alepia Pierre d’ALUN 12
Recommended Posts