Levi Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 Mijn spullen zijn nog niet geleverd maar ik verwacht ze wel vandaag. Hier alvast een set van B&M die ik vorig jaar gekocht heb. Goed spul! Razorock Game Changer 0.84P + Timeless TRH1 Feather Hi Stainless Shavemac Black 26mm HC&C Straight Wall Barrister and Mann Le Grand Chypre 15
koenfucius Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 Merkur Vision Wizamet Super Iridium Zenith boar aluminium Zingari The Magician Zingari The Magician Aftershave Balsem Ook hier zijn de bestellingen nog niet aangekomen 15
JvdK Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 Krabber: REX Ambassador DE-mesje: Rapira Swedish Supersteel (4) Scheerzeep: Ariana & Evans Turkish Coffee Scheerkom: the Goodfellas Smile (hout) Scheerkwast: Oumo Warhammer ST-1 26mm bulb knot (ShaSoc edition) Na het scheren: koud water Splash: Alcolado Glacial AS: Giorgio Armani Acqua di Gio Na al het schrijven over de Ambassador mocht deze verstelbare vanochtend weer aan de bak. De ruim 2 dagen stoppels verdwenen in 3 gangen als sneeuw voor de zon. Laatste gang (ATG) op stand 4. Kan niet anders zeggen dat het een DFS werd met een BBS resultaat. Fijne maandag! 16
Coenetje Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 Goedemorgen allen, Zoals al eerder gemeld ga ik mij de komende periode wat meer in de kerstsferen begeven. Razorock Hawk V3 Kai Captain Titan Mild #7 Simpson Trafalgar T3 Stirling "Christmas Eve" zeep en A.S. Heerlijk heerlijk heerlijk! 🎄 15
bartje-p Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 Weinig bijzonders te melden. Ben bezig om 2 Gillette Platinum mesjes te vergelijken vanwege een post op een Amerikaan do(witte doos, blauwe letters versus blauwe doos, witte letters). Kan weinig verschil ontdekken. Na 6 scheerbeurten met mesje uit het blauwe doosje was het vandaag de 1e beurt voor het witte doosje. Heerlijke scheerbeurt in deze milde krabber. Merk wel dat deze 1e keer in deze milde krabber veel beter scheert dan beurten 4-6 met zo'n zelfde mesje, dus gewoon eerder wisselen. Mühle R89 Gillette Platinum (1) Razorock syntheet Body Shop Maca Root & Aloe (sample nog niet op, nog genoeg voor hele week) Sir Irisch Moos Balea Men Energy 13
Tati1050 Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 SvdD: 27/11/2023 Razor: Blackland Vector Blade: Feather ProGuard - 15, 7th use Brush: Simpson Trafalgar T3 Bowl: Kikier Ceramic Bowl Preshave: Martin De Candre Huile Végétale - Camomille et Citron Oil Soap: Martin De Candre Original Puck Aftershave: Tabac Original Craftsman Aftershave Additional Care: Osma Aluin Additional Care: Koud Water Ondanks de plensbuien : fijne dag! 12
mifi Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 2 hours ago, Coenetje said: Zoals al eerder gemeld ga ik mij de komende periode wat meer in de kerstsferen begeven. Razorock Hawk V3 Kai Captain Titan Mild #7 Simpson Trafalgar T3 Stirling "Christmas Eve" zeep en A.S. Heerlijk heerlijk heerlijk! 🎄 Als je nu al begint met de kerstavond, dan wordt ik benieuwd wat je gebruikt op kerstavond. Ik kan me niet veel voorstellen bij een typische kerstgeur, behalve misschien de geur van de boom. Even opzoeken bij Stirling. En inderdaad, de boom: "With a base blend of pine, fir, evergreen, and mistletoe, and top notes of warm vanilla, cranberry, and seasonal spices, this scent is sure to put you in the Christmas spirit." Ik mis de chocolademelkgeur nog? De mistletoe dringt gedachtes op aan zoenende lippen, rode lippenstift met kersenaroma. Wat een associaties roep je allemaal bij me op @ Coenetje ! Terug naar de aarde: Dat gezegd hebbend... 🤔 misschien is er een zeep met kalkoenvet in de handel? 3 5
Levi Posted November 27, 2023 Author Posted November 27, 2023 @ bartje-p er zijn eigenlijk 3 soorten Gillette Platinum mesjes, de laser en inkt markings en de nieuwste variant is de blauwe met witte letters. De nieuwe variant vind ik minder kwalitatief, gaat minder lang mee qua scherpte en qua comfort is het ietsjes minder. 1 1
Magic666 Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 Geloof het of niet: ik ga vandaag een pakketje krijgen van Raiso! Als ik de DHL app mag geloven.... 4 1 1
mifi Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 SvdD 20231127 De afgelopen dagen had ik de ene onprettige scheerbeurt na de andere. Misschien was mijn huid anders? De haren extra stug, de huid gevoellig door de zware verkoudheid? Ik was het meer dan zat, dus vandaag ben ik terug gevallen op oude vertrouwde en bekende spullen. Terug in een veilige haven en opnieuw uitvaren. Krabber: Henson AL13-medium Mesje: Astra Superior Stainless (1) Kwast: Yaqi 26 Zeep: Tabac Original AS: Figaro balsem Deze scheerbeurt was weer al vanouds. Comfortabel en glad, maar hier en daar nog een beetje prikkerig in de huid. Dat laatste zal de komende dagen ook nog wel over gaan, hoop ik. 13
Tjebbe Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 Stirling 26/54, Stirling Deep Blue Sea, Tatara Ti Masamune, Feather (3), Stirling Deep Blue Sea aftershave splash, Stirling Deep Blue Sea post shave. Op wat mesjes, die nog niet binnen zijn, na geen aankopen gedaan.. 12
dhr K Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 J.A. Hellberg 5/8 Omega 6210 Mysol emulsion pre GFT Limes Arko ASB Lalique Hommage l'homme EDT 11
UnShaven Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 Razor: REX Konsul Blade: Rapira Soap: KEPKINH Vanilla Brush: AP Shave CO 24mm Sinbad black handle Aftershave: De Vergulde Hand Alum Aftershave: La Rive Cabana Aftershave Aftershave: Alepia Pierre d’ALUN 11
Levi Posted November 28, 2023 Author Posted November 28, 2023 Razorock Game Changer 0.84P + Timeless TRH1 Feather Hi Stainless Simpson Chubby 3 Butterscotch 29mm HC&C Straight Wall Wholly Kaw New York New York is een complexe warme kruidige geur, heel mannelijk. Een aangename aanwinst in de collectie. Het Feather mesje doet het ook heel goed in de GC, comfortabel en efficiënt zoals ik het graag heb. 10
koenfucius Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Rocnel Elite 2019 aggressive Wizamet Super Iridium Alpha Rubberset 400 Tribute Signature Soaps Coria Nivea sensitive balsem 10
DiddyKong Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 RazoRock GC .84 Gillette Perma-Sharp Yaqi Cella Extra Bio Floid + kiehls as Op een of andere manier werken die permasharps niet in mn GC. 11
Tjoolder Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Bij deze mijn black Friday scheerbeurt : Prettige dag nog iedereen! Jawel ik weet het, geen foto. Heb dan ook niks gekocht. Voor de rest wel een goede beurt. 1 9
Tjoolder Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Bij deze mijn black Friday scheerbeurt : Prettige dag nog iedereen! Jawel ik weet het, geen foto. Heb dan ook niks gekocht. Voor de rest wel een goede beurt.
Tjebbe Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Opus Shaving Fan, Meissner Indian Flavour, Paradigm 17-4, Lord Captain (1), Myrsol Don Carlos 1972, Aloë Vera-gel. 🤩 13
Tati1050 Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 SvdD: 28/11/2023 Razor: Blackland Vector Blade: Feather ProGuard - 15, 8th use Brush: Simpson Trafalgar T3 Bowl: Kikier Ceramic Bowl Preshave: Proraso Crema Pre Barba con Olio Di Sandalo Cream Soap: Eufros Premium Tallow Dama De Noche Puck Aftershave: Myrsol Don Miguel 1919 Aftershave Additional Care: Osma Aluin Additional Care: Koud Water Prettige dag gewenst! 12
dhr K Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Executive shaving Outlaw Voshkod Shaving society kwast 3P pre Scheermonnik Beau Brummell Lorenzo Villoresi Atman Xaman ASB Maison Violet Sketch EDP 13
Snuff Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Vanaf vandaag heb ik niet langer zwijgplicht en mag ik SvdD’ s plaatsen. Tedalus Velocity met feather mesje Barrister & Mann Leviathan : leder, sandalwood, koffie, den, musk Plisson syntheet Floid Black aftershave 13
Julyan Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 1 hour ago, Snuff said: Vanaf vandaag heb ik niet langer zwijgplicht en mag ik SvdD’ s plaatsen. Tedalus Velocity met feather mesje Barrister & Mann Leviathan : leder, sandalwood, koffie, den, musk Plisson syntheet Floid Black aftershave toen ik prijs zag wist ik meteen waarom ik er nog nooit van gehoord had 😆 wel mooi 2
Julyan Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Alpha Shaving Outlaw Evolution Titanium Polsilver Super Iridium Simpson M6 Faux Horn - Manchurian Badger (TSN2014) Haslinger Schafmilch witchazel & baume ASB kwast - warm water gezicht en mes - koud water 11
UnShaven Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 3 uren geleden, Snuff zei: Vanaf vandaag heb ik niet langer zwijgplicht en mag ik SvdD’ s plaatsen. Tedalus Velocity met feather mesje Barrister & Mann Leviathan : leder, sandalwood, koffie, den, musk Plisson syntheet Floid Black aftershave Welkom terug 1 1
Recommended Posts