Julyan Posted November 20, 2023 Posted November 20, 2023 Vandaag Kon ik een pakketje uit Hong Kong ophalen De Alpha Shaving Outlaw Evolution Titanium met de viper 95 Spiral handle en bijbehorende razor stand de Outlaw Mild (316L SS) was al een aantal jaar m'n daily driver (destijds via Executive shaving in de UK gekocht) dus toen ik zag dat er een update/upgrade mogelijk was ben ik er maar voorgegaan. De outlaw Evolution word ook nog steeds in Stainless gemaakt en dit keer is er geen Keuze tussen een "Mild" of "normaal". ik scheer me meestal om de paar dagen dus de eerste scheerbeurt moet nog komen ben wel erg benieuwd. Links The Outlaw MILD met Super Grip Handle (ongepoets) 7
Julyan Posted November 21, 2023 Author Posted November 21, 2023 7 hours ago, Magic666 said: Mooi ding, soort van lang handvat? deze is inderdaad 95mm dus 1 cm langer dan het handvat van the outlaw mild 2
Julyan Posted December 25, 2023 Author Posted December 25, 2023 erg fijne krabber. Ik kwam van de executive shaving versie van de alpha shaving outlaw mild en deze is iets efficiënter maar ik moet ook iets meer opletten. het is ook de eerste titanium krabber die ik heb wat een directe vergelijking met de outlaw mild wat lastiger maakt omdat ik niet precies weet wat de gevolgen van het redesign zijn en wat de gevolgen zijn van het lichtere gewicht. maar om er nou meteen een SS variant bij te bestellen om daar achter te komen... ik kan niet ontkennen dat er een gedeelte in me is dat dat best zou willen 😈 . de gap (0.70) is maar een klein beetje groter dan de outlaw mild (0.52) 3 1
-Danny- Posted September 27 Posted September 27 @ Julyan is deze Outlaw Evolution titanium ook in stainless steel uitvoering verkrijgbaar?
Julyan Posted September 28 Author Posted September 28 jazeker. @ Levi en @ Magic666 hebben die geloof ik. https://www.alphashaving.com/outlaw-de/outlaw-evolution-stainless-de 1
Magic666 Posted October 5 Posted October 5 Klopt, prima krabber maar niet mijn go-to krabber. Dat is en blijft de Masamune. 1
-Danny- Posted October 5 Posted October 5 1 uur geleden, Magic666 zei: Klopt, prima krabber maar niet mijn go-to krabber. Dat is en blijft de Masamune. Waarom dan?
Recommended Posts