Mars Posted December 14, 2013 Posted December 14, 2013 Daar gaat ie dan... Ik heb wel wat scheerervaring, ik scheer met een DE safety razor. En voor de merken liefhebbers; dat is dan met een eenvoudige verchroomde, voorzien van schroefsluiting en gesloten kam, van Mühle. Ik scheer zowel mijn gezicht als mijn hoofd daarmee. Gezicht gaat prima hoofd ook bijna altijd haha Ik heb ook een aantal oude straight razors. Na een tijdje al een beetje rondgelezen te hebben op het forum leek het me toch tijd om maar eens serieus aan te melden. Dat is het wel denk ik… Groet, Mars
Barbiere di Figaro Posted December 14, 2013 Posted December 14, 2013 Welkom Mars en veel plezier hier!
Snuff Posted December 14, 2013 Posted December 14, 2013 Welkom, hier nog eentje die dagelijks z'n hoofd scheert.
Mars Posted December 14, 2013 Author Posted December 14, 2013 Dat is nou wat ik een warm welkom noem, bedankt mensen. Nu al leuk! Welkom, hier nog eentje die dagelijks z'n hoofd scheert. Ik hou het op 2 à 3 keer per week Snuff, meer dan genoeg voor dat beetje wat er nog zit
Snowmiss Posted December 16, 2013 Posted December 16, 2013 Welkom, Hier een paar jaar terug ook een tijdje mijn hoofd geschoren, maar eigenlijk zit er nog redelijk wat haar, dus voorlopig maar even niet.
Guest Posted December 16, 2013 Posted December 16, 2013 Je weet niet wat je mist. Niks lekkerder dan kaal door het leven gaan.
talibeard Posted December 17, 2013 Posted December 17, 2013 Welkom op Aarde, Mars! (flauw maar ik kon het niet laten... ) Veel plezier hier!
Mars Posted December 17, 2013 Author Posted December 17, 2013 Welkom op Aarde, Mars! (flauw maar ik kon het niet laten... ) Veel plezier hier! Dank je! En zo flauw was tie niet, het kan erger... dat was pas flauw geweest
talibeard Posted December 17, 2013 Posted December 17, 2013 Die is inderdaad erg flauw, leuk dat wel..., maar erg melig.
joostmoree Posted December 18, 2013 Posted December 18, 2013 Maar met die oude straight razors moet je snel iets gaan doen!
Recommended Posts