Tati1050 Posted November 8, 2023 Share Posted November 8, 2023 In de herfst en winter, merk ik, gebruik ik liever een balsem dan een aftershave… Maar wat zijn nu volgens jullie typische aftershaves voor herfst en winter? Kijk uit naar jullie reacties met voorkeuren, waarvoor nu al dank. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje-p Posted November 8, 2023 Share Posted November 8, 2023 Dezelfde die ik het hele jaar door gebruik Maar echte wintergeuren zijn wat mij betreft bijv. Tabac maar zeker ook Proraso Rood. Overigens gebruik ik bijna het hele jaar door gewoon AS gevolgd door ASB. Ik heb niet van de zware after shaves: Sir Irisch Moos, Pitralon, Speick en restant Tabac. En 1 balsem die ik overal achteraan gebruik: Balea Energy of Sensitive. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
onno Posted November 8, 2023 Share Posted November 8, 2023 Deze doe ik in de winter en vermijd ik op een of andere manier in de zomer https://www.penhaligons.com/uk/en/categories/fragrances/shop-all-up-to-20-off/endymion-aftershave-balm-000000000065143535 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted November 8, 2023 Share Posted November 8, 2023 Tobacco Rasierwasser. Niet opdringerig, beetje ‘warme’ geur. Verzorgt goed en kost nagenoeg niets. Gekocht in Duitsland voor 3 of 4 euro 😃. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mifi Posted November 28, 2023 Share Posted November 28, 2023 On 11/8/2023 at 9:16 AM, bartje-p said: Maar echte wintergeuren zijn wat mij betreft bijv. Tabac maar zeker ook Proraso Rood. Ik sluit me daarbij aan, maar wil nog een all-time favoriet van me toevoegen: Cella-Milano rood. Doet het goed onder alle omstandigheden en is makkelijk mee op reis te nemen. De geur, amandel, is meer voor als het koud is dan voor zonverzengde zomerdagen. De Cèdre-Patchouli van Le Père Lucien vind ik ook een uitstekende geur voor de herfst. Alles dat houtig en/of kruidig is, is lekker. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts