pixi Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 Ik wil me voorstellen op dit forum. Ik ben pixi en ben 58 jaar oud. Na 40 jaar met krabber natscheren een open scheermes geprobeerd. Nu scheer ik me al een jaar met open scheermes. Andere belevenis dan met krabber. Ben geen verzamelaar maar heb ik al meerdere stenen en open scheermessen gebruikt. Groet voor alle forum leden, pixi 8
ChrisVanMeer Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 Welkom op het forum! Namens de staf van Shaving Society
bartje-p Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 welkom en veel plezier hier en met de hobby!
Tjebbe Posted November 8, 2023 Posted November 8, 2023 Welkom! Veel lees-, schrijf- en scheerplezier!
Robgtt99 Posted November 10, 2023 Posted November 10, 2023 (edited) Op 7-11-2023 om 09:10, pixi zei: Ben geen verzamelaar maar heb ik al meerdere stenen en open scheermessen gebruikt. Welkom. veel leesplezier hier op t forum. Ps: Toen ik begon was ik ook geen verzamelaar 😁 Edited November 10, 2023 by Robgtt99 Domme splefout 1
mifi Posted November 11, 2023 Posted November 11, 2023 On 11/7/2023 at 9:10 AM, pixi said: Ik wil me voorstellen op dit forum. Ik ben pixi en ben 58 jaar oud. Na 40 jaar met krabber natscheren een open scheermes geprobeerd. Nu scheer ik me al een jaar met open scheermes. Andere belevenis dan met krabber. Ben geen verzamelaar maar heb ik al meerdere stenen en open scheermessen gebruikt. Groet voor alle forum leden, pixi Welkom en groeten terug. Ik hoop dat ik wat van je kan leren, want deze ouwe krabberaar durft nog niet aan open messen te beginnen. De klank van de woorden 'strop' en 'open mes' alleen al laat me huiveren! 😄
pixi Posted November 17, 2023 Author Posted November 17, 2023 mifi zei: Welkom en groeten terug. Ik hoop dat ik wat van je kan leren, want deze ouwe krabberaar durft nog niet aan open messen te beginnen. De klank van de woorden 'strop' en 'open mes' alleen al laat me huiveren! 😄 Eh, ik zou iedereen die aan open messen te beginnen wil eerst naar volgende video te kijken 1
-Danny- Posted December 10, 2023 Posted December 10, 2023 (edited) Op 7-11-2023 om 09:10, pixi zei: Ik wil me voorstellen op dit forum. Ik ben pixi en ben 58 jaar oud. Na 40 jaar met krabber natscheren een open scheermes geprobeerd. Nu scheer ik me al een jaar met open scheermes. Andere belevenis dan met krabber. Ben geen verzamelaar maar heb ik al meerdere stenen en open scheermessen gebruikt. Groet voor alle forum leden, pixi Is die open scheermes, shavette, niet veel meer gedoe dan een krabber, zoals regelmatig slijpen en onderhouden? Heb nog nooit een shavette gehanteerd, ben ook niet van plan om ermee te beginnen. Edited December 10, 2023 by -Danny- 1
Recommended Posts