Mathieu Posted November 6, 2023 Posted November 6, 2023 Hoi Allemaal, Zijn er onder jullie die al ervaring hebben met de Saponificio Argania en Morado zepen en aftershaves? Ik ben wel benieuwd naar deze nieuwe geuren, mijn favo van Saponificio is nog steeds de 70th edition, alhoewel ik de desert vertiver wel ok vind, is me deze te sterk qua aftershave, erg heftig aanwezig). Hoe sterk zijn de Argania en Morano en zijn te vergelijken met andere geuren?? Samples zijn helaas niet te koop en ik vindt de producten te duur om zomaar even te proberen. mvrg, Mathieu 3
ChrisVanMeer Posted November 7, 2023 Posted November 7, 2023 Ik vind vooral de Argania heel erg fijn. De Morado ook hoor, die vind ik zelf nog lekkerder dan de 70th, maar de Argania is wel mijn fijnste SV tot nu toe. De geuren zijn een stuk minder heftig aanwezig dan bij de Desert Vetiver, maar goed genoeg om een paar uurtjes plezier van te hebben zonder dat het overheersend wordt. 2 1
Tjoolder Posted November 11, 2023 Posted November 11, 2023 Op 6-11-2023 om 15:01, Mathieu zei: Hoi Allemaal, Zijn er onder jullie die al ervaring hebben met de Saponificio Argania en Morado zepen en aftershaves? Ik ben wel benieuwd naar deze nieuwe geuren, mijn favo van Saponificio is nog steeds de 70th edition, alhoewel ik de desert vertiver wel ok vind, is me deze te sterk qua aftershave, erg heftig aanwezig). Hoe sterk zijn de Argania en Morano en zijn te vergelijken met andere geuren?? Samples zijn helaas niet te koop en ik vindt de producten te duur om zomaar even te proberen. mvrg, Mathieu Bij the alpha men kan je samples van de parfum verkrijgen. Heb ook al ergens asb samples van hen gezien (vergeten waar) . 2
Mathieu Posted November 11, 2023 Author Posted November 11, 2023 bedankt voor de tip, ik ga proberen gebruik te maken van de Rasoigoodfellas balck friday korting en zo proberen e.e.a. goedkoop te pakken te krijgen. 2 1
dhr K Posted November 12, 2023 Posted November 12, 2023 sterkte met de black friday actie van rasoigoodfella's. Tegen de tijd dat ik op de site kon in voorgaande jaren was het meeste al weg.... 3
Mathieu Posted November 15, 2023 Author Posted November 15, 2023 Dat klinkt niet best...... op goed geluk dan maar. 1
Levi Posted November 15, 2023 Posted November 15, 2023 Ik heb altijd alle spullen kunnen kopen op Black Friday bij Rasoigoodfellas zelfs op verschillende dagen. Het hangt er vanaf hoeveel “stock” ze hebben op dat moment van het product. Je kan dit zien bij het product zelfs. 2
Mathieu Posted November 29, 2023 Author Posted November 29, 2023 Inmiddels heb ik de aftershave van SV Morado en badzeep van SV Argania binnen. Beide toppers qua geur! Passen heel goed in de lijn van de 70th ann. edition en de felce. 5
Recommended Posts