Jump to content

Voorstellen :D ShockWave_Omega

ShockWave_Omega

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben Tim aka ShockWave_Omega. Ik ben dankzij Diqiu-Long's tweaker blog op natscheren met een safety razor gekomen. Voor die tijd ben ik altijd met een electrisch aparaat bezig geweest en heb een enkele keer mijn kin geschoren met een 4 messen onding dat ik ooit gratis heb gehad..

Na het lezen van het blog van Diqiu-Long besloot ik ook maar voor een safety razor te gaan. Ik heb alleen geen chinese versie van een krabbertje gekocht maar een vintage goldplated Gillette ballend tech. Daar scheer ik me al bijna weer een jaar mee. Ik ben ook nog steeds mesjes aan het uitproberen :P

Na lang wikken en wegen heb ik ook de stap genomen om een G1 (1961) Gillette Fatboy met doosje en mesjes te kopen via Ebay. Ik hoop deze binnenkort binnen te krijgen :D

Welkom, leuk om weer een klassiek nat scheerder hier tegen te komen die door mijn blog erdoor mee is begonnen.

Ik hoop dat je het hier naar je plezier hebt, er staat al best wat nuttige informatie op het forum, maar natuurlijk moet het nog verder groeien.