Massimo Posted August 19, 2023 Share Posted August 19, 2023 Heren, momenteel bevind ik me in Italië en vroeg ik me af welke zeep/aftershave zeker eens aan te schaffen terwijl ik hier ben? Heb al 2/3de van de prorasso-lijn in de koffer zitten (Witte en groene, de rode heb ik nog niet gevonden), maar heb nog wel wat plaats over. Welke raden jullie mij aan? groeten, Massimo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mifi Posted August 19, 2023 Share Posted August 19, 2023 (edited) 5 hours ago, Massimo said: Heb al 2/3de van de prorasso-lijn in de koffer zitten (Witte en groene, de rode heb ik nog niet gevonden), maar heb nog wel wat plaats over. Welke raden jullie mij aan? De gele van Proraso: Wood and Spice. Meerdere mensen hier vinden hem geweldig, waaronder ik zelf, maar hij is moeilijk te krijgen in NL. Edited August 19, 2023 by mifi merk toegevoegd voor de duidelijkheid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massimo Posted August 19, 2023 Author Share Posted August 19, 2023 Zelfs in Italië moeilijk te vinden. Witte en groene in iedere winkel te vinden, al meerdere winkels afgelopen, maar geen gele en rode te vinden… 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massimo Posted August 20, 2023 Author Share Posted August 20, 2023 Bijna alles gevonden wat ik wou😉 enkel nog: - de rode lotion - de blauwe preshave - de groene aftershave balm - de gele schaving Cream en cologne Nog 2dagen te gaan, weet dus niet of ik ze nog ga vinden 😉 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richardt. Posted August 20, 2023 Share Posted August 20, 2023 Scheelt de prijs nog veel? Want dit koop je in elke NL webshop natuurlijk ook en ook daar hoef je het voor de prijs al niet te laten. Overigens niets mis om het wel in Italië te kopen. Ik vind het fijne producten, prijs/kwaliteit is ook meer dan prima. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Massimo Posted August 20, 2023 Author Share Posted August 20, 2023 De zeep was 2.15 per pot, balsem en lotion 4-5€. De NL prijs ken ik niet, in BE betaal je toch wel wat meer (zeep 5€). Aangezien ik hier toch ben en wat plaats in de koffer heb, leek het me mooi meegenomen… 2 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mifi Posted August 21, 2023 Share Posted August 21, 2023 17 hours ago, Massimo said: De zeep was 2.15 per pot, balsem en lotion 4-5€. De NL prijs ken ik niet, in BE betaal je toch wel wat meer (zeep 5€). Aangezien ik hier toch ben en wat plaats in de koffer heb, leek het me mooi meegenomen… Dat zijn mooie prijzen. Heel mooi. In NL al snel het dubbele. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tati1050 Posted August 22, 2023 Share Posted August 22, 2023 Op 19-8-2023 om 18:16, mifi zei: De gele van Proraso: Wood and Spice. Meerdere mensen hier vinden hem geweldig, waaronder ik zelf, maar hij is moeilijk te krijgen in NL. Inderdaad, de Wood and Spice… Misschien te vinden bij een plaatselijke barbier? Die verkopen gewooonlijk ook wel wat scheerproducten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts