twoband Posted July 16, 2023 Share Posted July 16, 2023 Misschien is het vloeken in de kerk binnen dit forum maar ik wil het toch vragen. gebruikt er wel eens iemand zo’n weggooi krabbertje op vakantie of iets dergelijks? ik gooi altijd een paar van die blauwe G2 krabbertjes in de toilettas en dan kan ik me per krabbertje prima 2 keer scheren. milieu technisch lijkt het me niet top maar wel handig en ik vind het resultaat ook “good enough” . De zeer lichte krabbertjes geven veel feedback moet ik zeggen. wie ook ervaring of opmerkingen over “De weggooi krabbertjes “ ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje-p Posted July 17, 2023 Share Posted July 17, 2023 Heb ze wel eens gebruikt, maar was er toen niet echt mee bezig. Hebben me in ieder geval nooit kunnen bekoren. Ik gebruik ze dus ook niet (meer). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoppel Posted July 17, 2023 Share Posted July 17, 2023 Ik heb me er ook wel eenzaam bezondigd omdat ik geen krabbertje in de koffer wilde proppen. Het is voor een weekje wel te doen, maar het is niet je van het. Als je vervolgens thuis weer ‘echt’ scheert is het wel weer dubbel zo lekker. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JvdK Posted July 17, 2023 Share Posted July 17, 2023 Voor situaties waarin ik geen dure krabber mee op reis wil nemen heb ik via MP een Gillette Tech ball gekocht. Dat is een kleine lichte krabber die makkelijk in iedere toilettas past en ook nog eens erg goed scheert. Kostte me toen zo’n €10,= dus als ik ‘m vergeet is er geen man overboord. Als het goed is kan je er zelfs veilig een DE mesje in vervoeren door de base plate om te draaien en dan de top plate er weer op te schroeven (zelf nooit geprobeerd). 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoband Posted July 18, 2023 Author Share Posted July 18, 2023 Op 17-7-2023 om 17:34, Stoppel zei: Ik heb me er ook wel eenzaam bezondigd omdat ik geen krabbertje in de koffer wilde proppen. Het is voor een weekje wel te doen, maar het is niet je van het. Als je vervolgens thuis weer ‘echt’ scheert is het wel weer dubbel zo lekker. Dat is zeker waar. Thuis met al het gereedschap op volle sterkte is altijd het beste. Ik ben een tijdje zonder kwast op pad geweest ( reis regelmatig aantal dagen tot een week) zonder goede kwast maar dat was me teveel van het “ goede “ en heb nu wel een goede kwast met houder bij me met een knap zeepje. Dat zeepje mag dan ook nog wel een Men-U flacon zijn maar met een spuitbus is echt te triest dus die stap nooit willen maken. Dus compromissen voor op reis maar niet helemaal down the drain. Een bijkomend voordeel van een plastic krabbertje is dat ik niet elke keer als ik enkel met handbagage op pad ben er uit gepikt wordt om vervolgens de jacht op m’n stalen krabber te aanschouwen 😅. Heb er net weer 30 besteld dus kan weer even voort. Ben een type die snel dingen in hotelkamers vergeet mee te nemen dus meerdere redenen waarom ik wel blij ben met die weggooi krabbers. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts