twoband Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 Is er iemand die ervaring heeft met deze zeep? De beschrijving klinkt zeer goed maar is wel aan de prijs dus eerst maar eens paar ervaringen verzamelen.
onno Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 Stond in deze topic niets naar je gading? Fantastische zeep: 1 van de 3 merken die nog over is gebleven in mijn kastje naast Martin de Candre en Musgo Real. De zeep is kostbaar maar gaat een eeuwigheid mee. Deze variant is licht van geur. De AS en EdT geuren meer. Voor geuromschrijvingen heb je een ander nodig...... 3
dhr K Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 Alles zepen van SV zijn uitstekend en omdat ze 3x geperst zijn gaan ze een eeuwigheid mee. De geuren zijn allemaal varianten op cologne. Dit is wat ze zelf zeggen over de geur: A modern reinterpretation of the well-known Cologne scent, with strongly creative and evocative olfactory cues. The classic citrus notes are accompanied with refreshing aquatic notes, supported by a rich and balanced green aromatic floral and rural heart. All set on a base of precious woods and amber. Ondanks de prijs zijn de zepen van SV een aanrader. 1 2
Levi Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 Uitstekende kwaliteit en beschikbaar in vele webshops, kleine tip via The Alpha Men kan je parfum samples samenstellen waaronder een paar van Saponificio Varesino (5 stuks voor 20€), zo kan je kennismaken met vijf verschillende geuren 😉. 3
twoband Posted July 7, 2023 Author Posted July 7, 2023 Hartelijk dank voor de comments. We gaan het proberen ! 3
twoband Posted July 10, 2023 Author Posted July 10, 2023 Inmiddels in huis en geprobeerd. Een fantastische echt Italiaanse geur en de kwaliteit van de zeep is ook “top notch” helemaal waar je zeker in de zomer gelukkig van word. Blij mee..blijft zeker nog lang in de rotatie. 4 1
twoband Posted July 11, 2023 Author Posted July 11, 2023 Overigens misschien een goede tip voor alle SV gebruikers die dit nog niet meegekregen hadden. . SV tipt zelf het volgende: laat een beetje warm water op de puk zeep lopen zodat de bovenkant daarmee bedekt is. Laat minuutje zitten en laat dan dat beetje water op je al natte kwast lopen. Vervolgens met de kwast zeep opnemen voor 20-30 sec. ( circeltjes draaien over de zeep) Ik heb dat precies zo gedaan en moet zeggen dat het uitstekend werkt . Na gebruik laat ik het dekseltje ( gesteld dt je een blik hebt) een nacht los op het blikje liggen meteen kier zodat vocht kan verdwijnen en volgende dag afsluiten ( of weer gebruiken indien je je elke dag scheert. ) 1
JvdK Posted July 11, 2023 Posted July 11, 2023 6 uren geleden, twoband zei: Overigens misschien een goede tip voor alle SV gebruikers die dit nog niet meegekregen hadden. . SV tipt zelf het volgende: laat een beetje warm water op de puk zeep lopen zodat de bovenkant daarmee bedekt is. Laat minuutje zitten en laat dan dat beetje water op je al natte kwast lopen. Vervolgens met de kwast zeep opnemen voor 20-30 sec. ( circeltjes draaien over de zeep) Ik heb dat precies zo gedaan en moet zeggen dat het uitstekend werkt . Na gebruik laat ik het dekseltje ( gesteld dt je een blik hebt) een nacht los op het blikje liggen meteen kier zodat vocht kan verdwijnen en volgende dag afsluiten ( of weer gebruiken indien je je elke dag scheert. ) klopt, maar deze tip heeft ondertussen al een baard 😉 2
twoband Posted July 11, 2023 Author Posted July 11, 2023 10 minuten geleden, JvdK zei: klopt, maar deze tip heeft ondertussen al een baard 😉 Dan onmiddellijk procedure herhalen….😉 4
Recommended Posts