twoband Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 Ik wil me voorstellen op dit forum. Mijn naam is Bertus en ben 62 jaar oud. Gek op alles wat met natscheren te maken heeft met name zepen en kwasten. Ben geen verzmelaar maar probeer veel en als het niet bevalt doe ik het weer van de hand om dan weer wat anders te kunnen kopen. ik hoop hier leuke en informatieve conversaties en discussies te kunnen volgen en er aan deel te nemen Fijne dag! Bertus 6
ChrisVanMeer Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 Welkom op het forum! Namens de staf van Shaving Society
twoband Posted July 7, 2023 Author Posted July 7, 2023 Warme douche hier.... Dank jullie wel voor welkom. Voelt goed.
Bonanza Posted July 7, 2023 Posted July 7, 2023 1 uur geleden, twoband zei: Warme douche hier.... Dank jullie wel voor welkom. Voelt goed. geen aanrader met dit weer. Mss morgen een mentolzeepje?
Magic666 Posted July 8, 2023 Posted July 8, 2023 Welkom! @ Bonanza : juist wel! https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/4207696/hitte-slapen-verkoeling-warme-douche-heet-hittegolf-zon 1
Coenetje Posted July 8, 2023 Posted July 8, 2023 Welkom! Pas op voor het spreekwoordelijke "konijnenhol", kan hard gaan als je zepen en kwasten leuk vindt 😉 1
Recommended Posts