mifi Posted June 28, 2023 Posted June 28, 2023 Zo zeg! Met de vriendelijke groeten van een kruidnagel. Ik kreeg een probeerflesje cadeau van BdF (als ik me niet vergis) van Pinaud Virgin Island Bay Rum. Het is kruidig. Dat staat er ook op en ze menen het! Ik heb het gisteren aan het einde van de dag geprobeerd. Ze noemen het 'refreshing as an island breeze' en dat kon ik wel even gebruiken voordat de avond begon. Ik vond de geur lekker en heel krachtig. Inderdaad kruidig. Refreshing zou ik het niet direct noemen, want dan denk ik eerder aan frissere geuren. De kracht wordt waarschijnlijk deels veroorzaakt door de opening in de tuit van het flesje. Er kom nogal snel een aardige hoeveelheid uit het flesje, dus ik was onbedoeld niet zuinig. Als ik hiermee in de trein ga zitten, kijkt iedereen naar me of ik een wandelende kruidnagel ben. Beetje oppassen met de dosering 😄 Ik had nog nooit eerder een product van Pinaud geprobeerd, maar deze ervaring zegt mij dat ik dat toch eens vaker moet doen. Wat dat betreft heeft de sample haar doel bereikt 😉 m 3
Recommended Posts