Tati1050 Posted June 22, 2023 Posted June 22, 2023 Omdat er geen specifiek plaatsje is voor vragen over SE-mesjes, stel ik mijn vraag maar hier: Weet iemand of Gilette Twinjector mesjes ook kunnen gebruikt worden in een Schick Injector E2? En heeft iemand die Gillettes al eens eerder gebruikt? 1
JJ. Posted July 10, 2023 Posted July 10, 2023 Bij mijn E1 die ‘open’ kan leg ik altijd een Twin mesje tegen de twee ‘tabs’ aan en doe het geheel dan dicht. Past prima en scheert ook heel goed. Ik heb nog nooit geprobeerd een Twin mesje op de gebruikelijke manier te injecteren, maar je zou het voorzichtig kunnen proberen.
Tati1050 Posted July 11, 2023 Author Posted July 11, 2023 Dank voor je reactie @ JJ. en ook alle anderen natuurlijk. Ik vroeg het vooral omdat mijn Schick E3 niet open kan, dus zou het via de injectorkey moeten gebeuren. Hoe zijn de scheerkwaliteiten van die mesjes? Je vindt ze niet zo vaak en meestal zijn ze nogal prijzig. Dus kijk ik even rond vooraleer ik tot een aankoop overga.
Recommended Posts