Mickmabsoot Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 Heb net een shavette ontvangen van Slaadjebla, heel mooi ding ik ga hem zo eens uitproberen! ben erg benieuwd naar hoe dit scheert . meteen een pakje Derby Extra erbij, geen idee hoe ze zijn maar het kan alleen maar goed zijn. zal er zo een Shave Of The Day van maken . En natuurlijk heel erg bedankt Slaadjebla! I will put it to good use http://i1227.photobucket.com/albums/ee421/Michael_Summerscales/2013-06-26111135.jpg[/img]
Marcel Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 Nice! Dus de eerste "PIF" is al een feit hier? Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Mickmabsoot Posted June 26, 2013 Author Posted June 26, 2013 zeker weten! ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het zal zijn haha jullie horen het zo
marzman Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 Die heb ik ook besteld Ik ben benieuwd wat je er van vind
Guest Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 Ik heb deze ook, maar buiten borsthaar weg scheren heb ik er nooit mee geschoren omdat ik het maar te eng vind.
marzman Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 Ik had hem vooral besteld omdat hij er wel cool uitziet, en 3,20 inclusief verzenden is geen geld. Als ik er niet mee kan scheren zeg ik gewoon dat het een stanlymes is, maar aan de review te zien van Mickmabsoot en de verhalen van Slaadjebla moet het wel te doen zijn.
SlaadjeBla Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 Mooi dat hij in goede orde is aangekomen. Ik vond de Derby mesjes erg geschikt. Derby staat niet bekend om zijn scherpte en dat is juist wat ze geschikt maakt in een shavette. DE mesjes zijn eigenlijk wat te dun en te scherp vergeleken met een straight, dus ik vond het prettiger een wat minder scherp mesje te gebruiken. Veel plezier ermee. Nog wat tips: -Trek je huid goed strak. Dat bepaalt voor een groot gedeelte het resultaat. Altijd straktrekken tegen de scheerrichting in. Dus scheer je omlaag, dan trek je de huid omhoog. -Niet duwen! Maar daar kom je vanzelf achter. -Let op je hoek. 10-30 graden is het best. -Scheer vanuit je hele onderarm, niet vanuit je pols. Hou je pols dus in dezelfde hoek en beweeg je arm zodat het mes over je gezicht glijdt. Dat is wat gecontroleerder dan vanuit je pols te scheren.
Guest Posted June 26, 2013 Posted June 26, 2013 Ik had hem vooral besteld omdat hij er wel cool uitziet, en 3,20 inclusief verzenden is geen geld. Als ik er niet mee kan scheren zeg ik gewoon dat het een stanlymes is, maar aan de review te zien van Mickmabsoot en de verhalen van Slaadjebla moet het wel te doen zijn. Ja ik ook, maar ik wou eerst een straight razor bestellen uit China voor paar euro van buyincoins, ook omdat het cool uit ziet, maar die zijn niet scheer klaar.
Recommended Posts