mifi Posted May 23, 2023 Posted May 23, 2023 "Nee, nee, nee, ik zit niet te slapen." "Ja, ik heb mijn ogen dicht, maar dat is omdat ik diep aan het nadenken ben over de scheerzeep van morgenochtend." "Word ik niet voor betaald?" "Maar ik moet er toch representatief genoeg uit zien? Eigenlijk zou ik een onkostenvergoeding moeten krijgen voor de scheerspullen." "..." "..." (pakt pen en blok en wandelt naar de vergaderruimte voor een goed gesprek) 3 5
Coenetje Posted May 24, 2023 Posted May 24, 2023 Zijn scheerattributen voor ZZP'ers fiscale aftrekposten? 2
mifi Posted May 24, 2023 Author Posted May 24, 2023 5 minutes ago, Coenetje said: Zijn scheerattributen voor ZZP'ers fiscale aftrekposten? Goed punt. Het lijkt me dat ze te boeken zijn onder representatiekosten? 🤔 Dan zou meteen de BTW verrekend zijn. (Disclaimer: Ik weet er niks van; Ik ben geen boekhouder of bedrijfsadviseur.) 2
Niek Posted May 24, 2023 Posted May 24, 2023 2 uren geleden, Coenetje zei: Zijn scheerattributen voor ZZP'ers fiscale aftrekposten? Voor n Zanger Zonder Publiek ??? Onder die noemer als representatiekosten toch zeker wel ? Als Zangeres Zonder Publiek zou t wel eens een discussiepunt kunnen worden. 2 3
Recommended Posts