Jump to content

Aramis scheerzeep

Widowmaker

Recommended Posts

Ben al jaren fan van Aramis.

Ik denk dat ik door de jaren heen bijna elk product in de classic lijn heb geprobeerd

Nu gebruik ik nog bijna dagelijks de aftershave en adt. Het enige wat ik nog nooit gebruikt had was de scheerzeep, niet echt goedkoop 25 euro voor 170 gram. Gelukkig een parfumerie bon als bedankje gehad, dus maar eens de zeep gekocht

De geur is geweldig, alleen schuimen voor geen meter.

Oke het is een harde zeep, maar dat is de vergulde hand ook.

Welke kwast ik ook gebruik, waaronder een paar stugge varkensharen, het wil niet schuimen. Niet in een bowl en niet met facelathering. Heb hem zelfs laten weken in warm water om hem wat zachter te krijgen, maar ook dan is het weinige schuim dat je krijgt, al weer verdwenen voor je je mes op je gezicht kunt zetten, laat staan dat er schuim is voor een tweede pass.

Maar ja die geur he ......

Vanmorgen als douche zeep gebruikt, en dat werkte geweldig.

Ik denk dat ze hun bodysoap in een andere vorm gieten en dan verkopen als scheerzeep.

Weer een ervaring en een lekker ruikend lichaam rijker :D

En gebruiken om superlather te maken? Wat neutrale scheer crème qua geur, een beetje glycerine en de Aramis, heb je toch prima schuim met de prettige geur van Aramis (ben trouwens ook liefhebber van Aramis maar nooit de zeep gekocht)