Kogel Posted May 7, 2023 Posted May 7, 2023 Lang afwezig geweest hier. Maar veel gebeurd. Onder andere heb ik twee kwasten gemaakt. Beiden synthetisch. En van restjes Epoxy dat ik in bekers giet als ik over heb. 1 hele forse jongen 26mm die ik zelf dagelijks gebruik en een heel kleintje als reiskwast voor mijn oudste! 9
Coenetje Posted May 7, 2023 Posted May 7, 2023 Mooi gedaan! Goede manier van “restverwerking” welke knopen heb je gebruikt? 2
Kogel Posted May 7, 2023 Author Posted May 7, 2023 éen knot was van een aluminium handvat hier ooit als actie gemaakt op het forum. Maar die had ik er nooit ingelijmd want ik vond dat handvat te zwaar. En de tweede besteld op ali (GDMG brush store). Ik zie overigens dat het een 30 mm knot is. Zal ik even aanpassen. 1 minuut geleden, Kogel zei: éen knot was van een aluminium handvat hier ooit als actie gemaakt op het forum. Maar die had ik er nooit ingelijmd want ik vond dat handvat te zwaar. En de tweede besteld op ali (GDMG brush store). Ik zie overigens dat het een 30 mm knot is. Zal ik even aanpassen. Ah, ik kan mijn bericht niet meer aanpassen 1 minuut geleden, Kogel zei: 4
Recommended Posts