Vivere Parvo Posted April 19, 2023 Share Posted April 19, 2023 Verleden week van een kennis een Gillette Super Adjustable gratis gekregen. Het apparaat verkeerd nagenoeg in nieuwstaat en lag bij mijn kennis al tientallen jaren (meer dan 30 jaar) op zolder. Hij had het apparaat ooit gekocht maar nagenoeg nooit gebruikt. Ik heb hem duidelijk verteld dat deze apparaten toch nog een zekere waarde vertegenwoordigen maar zo lang als ik de krabber voor eigen gebruik had vond hij dat geen probleem. Leuk, zit je samen te borrelen en te vertellen over van alles en nog wat (ook over scheren) en zo krijg je en krabber. Black Beauty . . . tja zo kun je overal een naam voor verzinnen. Het is een krabber met zwart handvat waarvan de scheerdiepte in te stellen is. Onder Black Beauty stel ik mij toch andere dingen voor die ik als blanke man van middelbare leeftijd niet verder meer mag benoemen. Het apparaat scheert super en ligt erg prettig in de hand. De lange steel en het zwaardere gewicht vind ik duidelijk toch wel erg fijn. Even zoeken naar de in te stellen scheerstand en hij scheert als en scheermes. ECHTER Onder mijn neusgaten laat hij aan beide kanten een dun lijntje haartjes staan die hij niet wegscheert. Hierdoor lijkt het al na de tweede keer scheren alsof ik een snotje onder mijn neus heb hangen (aan beide kanten). Nu heb ik niet het idee dat ik een buiten proportionele neus heb of een raar gevormd ruik-apparaat, maar toch; ik krijg de snotjes niet weggeschoren. Ik heb het apparaat dus helemaal schoongemaakt te leen aangeboden aan een goede kameraad van mij. Na enkele keren scheren wist hij te vertellen dat het ding prima zijn werk deed en dat hij geen last had van snotjes. Betreffende kameraad heeft het apparaat uitgeleend aan zijn schoonzoon, deze was minder tevreden over de scheerder omdat deze iedere keer een paar haartjes onder zijn neus liet staan. DUS, conclusie --> Fijne krabber ECHTER -met een gebruiksaanwijzing die ik nog niet heb gevonden -een productiefoutje waardoor hij net niet goed zijn werk doet OF Mijn reukorgaan is anders dan gemiddeld ????? Ik zal de krabber nog een aantal keren uitproberen en anders gaat hij terug naar de gulle gever zodat deze iemand anders er blij mee kan maken. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaapN Posted April 24, 2023 Share Posted April 24, 2023 Een "Amerikaans" product fraaie naam en uiterlijk, maar het werkt niet. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Danny- Posted March 12 Share Posted March 12 Op 19-4-2023 om 15:49, Vivere Parvo zei: Verleden week van een kennis een Gillette Super Adjustable gratis gekregen. Het apparaat verkeerd nagenoeg in nieuwstaat en lag bij mijn kennis al tientallen jaren (meer dan 30 jaar) op zolder. Hij had het apparaat ooit gekocht maar nagenoeg nooit gebruikt. Ik heb hem duidelijk verteld dat deze apparaten toch nog een zekere waarde vertegenwoordigen maar zo lang als ik de krabber voor eigen gebruik had vond hij dat geen probleem. Leuk, zit je samen te borrelen en te vertellen over van alles en nog wat (ook over scheren) en zo krijg je en krabber. Black Beauty . . . tja zo kun je overal een naam voor verzinnen. Het is een krabber met zwart handvat waarvan de scheerdiepte in te stellen is. Onder Black Beauty stel ik mij toch andere dingen voor die ik als blanke man van middelbare leeftijd niet verder meer mag benoemen. Het apparaat scheert super en ligt erg prettig in de hand. De lange steel en het zwaardere gewicht vind ik duidelijk toch wel erg fijn. Even zoeken naar de in te stellen scheerstand en hij scheert als en scheermes. ECHTER Onder mijn neusgaten laat hij aan beide kanten een dun lijntje haartjes staan die hij niet wegscheert. Hierdoor lijkt het al na de tweede keer scheren alsof ik een snotje onder mijn neus heb hangen (aan beide kanten). Nu heb ik niet het idee dat ik een buiten proportionele neus heb of een raar gevormd ruik-apparaat, maar toch; ik krijg de snotjes niet weggeschoren. Ik heb het apparaat dus helemaal schoongemaakt te leen aangeboden aan een goede kameraad van mij. Na enkele keren scheren wist hij te vertellen dat het ding prima zijn werk deed en dat hij geen last had van snotjes. Betreffende kameraad heeft het apparaat uitgeleend aan zijn schoonzoon, deze was minder tevreden over de scheerder omdat deze iedere keer een paar haartjes onder zijn neus liet staan. DUS, conclusie --> Fijne krabber ECHTER -met een gebruiksaanwijzing die ik nog niet heb gevonden -een productiefoutje waardoor hij net niet goed zijn werk doet OF Mijn reukorgaan is anders dan gemiddeld ????? Ik zal de krabber nog een aantal keren uitproberen en anders gaat hij terug naar de gulle gever zodat deze iemand anders er blij mee kan maken. En... Hoe is het nu gegaan of wat is het geworden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts