mifi Posted April 14, 2023 Posted April 14, 2023 Wat is dit nu? Zo iets heb ik nog nooit eerder gezien. Een DE safety razor die zich laat transformeren in een scheermes? https://www.artdubarbier.com/rasoirs-de-securite/4828-rasoir-de-securite-switch-razorock-chrome-mat.html Een deel van de begeleidende tekst vertaald: "RazoRock Switch DE is het eerste scheermes in zijn soort! Een scheermes dat kan worden getransformeerd van een kappersscheermes naar een traditioneel veiligheidsscheermes: TWEE SCHEERAPPARATEN IN ÉÉN!" Ik heb gezocht op razorock.com of ik iets kon vinden, maar hij wordt daar niet genoemd. Kennen jullie dit? 2
dulac66 Posted April 14, 2023 Posted April 14, 2023 RazoRock Safety Razor - Switch - Silver kopen? - The Alpha Men ? 3
dhr K Posted April 15, 2023 Posted April 15, 2023 Bestaat al een aantal jaren en is nooit een groot succes geworden 3
mifi Posted April 15, 2023 Author Posted April 15, 2023 1 hour ago, dhr K said: Bestaat al een aantal jaren en is nooit een groot succes geworden Dat begrijp ik waarschijnlijk. Ik zat me ook al af te vragen wie door een Razorock Switch getrokken zou worden. De echte scheerders met messen, willen mooie messen. De scheerders met safety razors, willen krabbers. Het lijkt me dat zelfs iemand die heen en weer schakelt, liever een echt mes heeft dan een ombouwmes. 3
Recommended Posts