Coenetje Posted April 13, 2023 Posted April 13, 2023 Ha allen, Na een lang hiaat dacht ik toch maar weer eens kijken wat er ondertussen in scherend Nederland gebeurt! Ik dacht dat het wel zo vriendelijk zou zijn om me nogmaals even voor te stellen. ik ben dus nog steeds Coen en ondanks de lange afwezigheid wel braaf door blijven scheren (met uitzondering van één serieuze snor maar die is ondertussen ook weer lang verdwenen), ook bleef de hoeveelheid mesjes, kwastjes en zeepjes behoorlijk bescheiden. Wel een aantal jaar geleden de overstap gemaakt van straight razors naar DE’s, zo af en toe scheer ik nog wel met de open messen maar eerlijk gezegd vind ik de DE’s wat makkelijker, sneller en milder. 😅 De laatste maanden begon het hobby aspect van het scheren ook wat meer naar voren te komen dus zodoende dacht ik dat het weer leuk zou zijn om mijn verleiding op de proef te stellen aan alle mooie SvdD’s hier! Tot ziens hier op het forum! Groet, Coen 7
mifi Posted April 13, 2023 Posted April 13, 2023 25 minutes ago, Coenetje said: Tot ziens hier op het forum! Welkom terug en veel plezier. 1
JaapN Posted April 13, 2023 Posted April 13, 2023 Welkom (terug) Coen! (uit dat dat rare dorp achter de duinen 😉 ) 1
JaapN Posted April 13, 2023 Posted April 13, 2023 4 minuten geleden, JaapN zei: Welkom (terug) Coen! (uit dat dat rare dorp achter de duinen 😉 ) P.S. ik heb er ook 30 jaar gewoond. 1
Recommended Posts