SjoerdK Posted April 13, 2023 Posted April 13, 2023 vanmorgen binnengekomen en meteen geprobeerd. Een echte aanrader. Portugees. Ruikt heerlijk en je mesje gaat als een TGV. 1
mifi Posted April 13, 2023 Posted April 13, 2023 Hmmm, hun site (http://www.antigabarbeariadebairro.com/en/) geeft allerlei WP-errors. Daar heeft iemand in WordPress zitten knutselen, denk ik. Waar heb je die scheerzeep gekocht @ SjoerdK ? 1
SjoerdK Posted April 13, 2023 Author Posted April 13, 2023 51 minuten geleden, JaapN zei: @ SjoerdK beschrijf "ruikt heerlijk"? 52 minuten geleden, JaapN zei: @ SjoerdK beschrijf "ruikt heerlijk"? Citrus, hout, ingetogen. pik heb het gevoel dat ik zonnig Portugal ruik, zonder er ooit geweest te zijn. Proraso is vergeleken met deze zeep een klap in het gezicht. Zojuist, SjoerdK zei: Citrus, hout, ingetogen. pik heb het gevoel dat ik zonnig Portugal ruik, zonder er ooit geweest te zijn. Proraso is vergeleken met deze zeep een klap in het gezicht. Pik =ik! 3
SjoerdK Posted April 13, 2023 Author Posted April 13, 2023 2 uren geleden, mifi zei: Hmmm, hun site (http://www.antigabarbeariadebairro.com/en/) geeft allerlei WP-errors. Daar heeft iemand in WordPress zitten knutselen, denk ik. Waar heb je die scheerzeep gekocht @ SjoerdK ? 2 uren geleden, SjoerdK zei: Citrus, hout, ingetogen. pik heb het gevoel dat ik zonnig Portugal ruik, zonder er ooit geweest te zijn. Proraso is vergeleken met deze zeep een klap in het gezicht. Pik =ik! Bij Total-shave.nl 1 1
JvdK Posted April 13, 2023 Posted April 13, 2023 Kleine tip: als u op de + quote knop (links onder) drukt wordt de laatste bijdrage waarop u wilt reageren in uw antwoord gekopieerd. Daaronder kunt u dan een antwoord geven. Dat maakt het wat leesbaarder 😉 1 1
Recommended Posts