SjoerdK Posted April 11, 2023 Posted April 11, 2023 Ik heb pagina na pagina doorgelezen, maar kom heel weinig zaken over de Muhle scheerzepen tegen. Hoe komt dat?
ChrisVanMeer Posted April 11, 2023 Posted April 11, 2023 De Mühle zepen blijven hier inderdaad redelijk onderbelicht. Ikzelf heb van hun nog niet echt een lekkere zeep van hun ontdekt. De zeep die ik heb gehad (kan zo even niet meer op de naam komen) vond ik zelf matig in kwaliteit. 1
JvdK Posted April 11, 2023 Posted April 11, 2023 Ik heb eenmalig de Duindoorn en Sandelwood van Mühle gehad. De Sandelwood ging na 2 keer gebruikt te hebben regelrecht de vuilnisbak in. Slecht schuim, niet echt glad en nauwelijks tot geen geur. De Duindoorn was wat beter en de geur is zelfs aangenaam. Voor de prijs die Mühle ervoor vraagt zijn er echter betere scheerzepen te koop (UEKAZ). 1
SjoerdK Posted April 11, 2023 Author Posted April 11, 2023 Het lijkt zo verleidelijk met die porseleinen kom, maar ik moet maar even uitkijken naar wat anders. Harlinger wellicht. 1
dhr K Posted April 11, 2023 Posted April 11, 2023 Ik vond de zepen niet veel aan (zeg maar slecht) De scheercreme bevalt me wel. Schuimt redelijk goed. Ik heb Duindorn en dat is een lekker geurtje. Evengoed is Muhle beter in het maken van krabbers. Top crèmes zullen ze niet maken.. 1 2
ChrisVanMeer Posted April 11, 2023 Posted April 11, 2023 5 uren geleden, JvdK zei: Duindoorn Dat was de zeep die ik heb gehad. 1
Ko Eversdijk Posted April 11, 2023 Posted April 11, 2023 8 uren geleden, SjoerdK zei: Het lijkt zo verleidelijk met die porseleinen kom, maar ik moet maar even uitkijken naar wat anders. Harlinger wellicht. Je bedoelt misschien Haslinger zeep? Maar begrijpelijke fout met je Friese achtergrond. Welkom overigens! 1 2
Recommended Posts