SjoerdK Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Mijn naam is Sjoerd. Na omzwervingen door heel het land ben ik een paar jaar geleden in Veendam terecht gekomen. Daar vinden ze het niet zo heel erg dat ik een geboren en getogen Leeuwarder ben. ikben vorig jaar begonnen met een DE, na jaren van Gilette Contour e.d. Eerst een Bambooya en al vlot een tweede hands Muhle R89. Vorige week arriveerde mijn Rex Envoy. Ik gebruik Gilette Platinum mesjes. Na veel gezoek en lezen heb ik een set Kai en Peronna Platinum aangeschaft. ik kreeg een probeerset Proraso Groen en heb vervolgens een pot groen, wit en rood aangeschaft. Helaas leven de mensen van de webshop in de vertraging. en ja, ik ben ook druk aan het studeren op scheerzepen. Ik zie h.e.ela. voorbij komen en en heb al een aantal winkelmanager gevuld en weer leeggemaakt. Lastig om de juiste te kiezen, zeker omdat ik een gevoelige huid heb. verder geniet ik volop van mijn pensioen, verplaats ik auto’s voor een bedrijf en ben ik sinds enige tijd fanatiek aan het bridgen. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Welkom op het forum! Namens de staf van Shaving Society 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
edwin1501 Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Welkom @SjoerdK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Welgekomen! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JvdK Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Welkom op dit informatieve forum 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mifi Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 3 hours ago, SjoerdK said: Mijn naam is Sjoerd. Na omzwervingen door heel het land ben ik een paar jaar geleden in Veendam terecht gekomen. Daar vinden ze het niet zo heel erg dat ik een geboren en getogen Leeuwarder ben. ikben vorig jaar begonnen met een DE, na jaren van Gilette Contour e.d. Eerst een Bambooya en al vlot een tweede hands Muhle R89. Vorige week arriveerde mijn Rex Envoy. Ik gebruik Gilette Platinum mesjes. Na veel gezoek en lezen heb ik een set Kai en Peronna Platinum aangeschaft. ik kreeg een probeerset Proraso Groen en heb vervolgens een pot groen, wit en rood aangeschaft. Helaas leven de mensen van de webshop in de vertraging. en ja, ik ben ook druk aan het studeren op scheerzepen. Ik zie h.e.ela. voorbij komen en en heb al een aantal winkelmanager gevuld en weer leeggemaakt. Lastig om de juiste te kiezen, zeker omdat ik een gevoelige huid heb. verder geniet ik volop van mijn pensioen, verplaats ik auto’s voor een bedrijf en ben ik sinds enige tijd fanatiek aan het bridgen. Welkom. Altijd leuk om er een bridgespeler bij te hebben. Ik heb geen idee of er daarvan nog meer zijn op dit forum, maar dat zou best kunnen. Je kunt je hart ophalen op dit forum aan scheerzepen en mesjes, maar dat had je waarschijnlijk al gezien. Veel plezier hier. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaapN Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Welkom Sjoerd! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
koenfucius Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Welkom 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjebbe Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Welkom! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 welkom en veel plezier 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niek Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Welkom ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje-p Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Welkom en veel plezier hier en met je hobby! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandoshave Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Welkom! Heb zelf ook een Rex Envoy fijne krabber😀 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SjoerdK Posted April 11, 2023 Author Share Posted April 11, 2023 1 uur terug, sandoshave zei: Welkom! Heb zelf ook een Rex Envoy fijne krabber😀 Ik moet nog wel wat wennen en ik wacht op scherpere mesjes. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tati1050 Posted April 11, 2023 Share Posted April 11, 2023 Welgekomen! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
guy1307 Posted April 12, 2023 Share Posted April 12, 2023 Welkom 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted May 17, 2023 Share Posted May 17, 2023 Welkom en veel lees- en scheerplezier! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts