Jump to content

Dát mis ik nog

mifi

Recommended Posts

Ik had mezelf en mijn belangrijke ander beloofd voorlopig even niks meer te kopen. 😳

Het is de laatste tijd alweer aardig uit de hand gelopen, dus de koffie moet wachten.

Bedankt voor jullie aanbevelingen, ik heb ze gebookmarked voor latere consumptie.

Er zijn duurder hobbies, ik weet het en oke, cameralenzen kosten meer dan een doosje zeep, zeker, maar een cameralens smeer ik niet op mijn gezicht om hem er meteen weer af te schaven met een krabber.

Kijk, het werkt hier zo: Ik koop weer een krabber of zeepje dat ik leuk vind maar niet nodig heb. Zij koopt een plant. Mijn spullen komen in de badkamer in een la die bijna vol is, haar plant komt in de tuin. Een volle la betekent dat de tuin te klein wordt en dat ze aan het gemeenteperkje is begonnen. Als ik niet oppas, tuiniert ze straks de straat uit, maar dat moet ook allemaal weer gewied en geschoffeld worden. 

Oke oke, ik overdrijf, maar toch.

Ik heb een verlanglijst met zeepjes, aftershaves en krabbers. De kracht van die lijst is het verlangen.

• I like it 6
  • Haha 1