mifi Posted March 19 Share Posted March 19 Ik heb mij vanmorgen voor de twaalfde keer geschoren met een Souplex klasse B mesje in mijn Henson AL13-medium. Geen centje pijn, een soepele scheerbeurt en prima glad zonder poespas. Babybillenglad, en nergens een spoortje bloed te zien. En dat met een oud mesje! Deze krabber voelt heel veilig aan en is rete-effectief. Wat een heerlijk ding. Ik dacht vanmorgen "Ik kan merken dat deze krabber is gemaakt door een bedrijf dat ook vliegtuig- en ruimtevaartonderdelen maakt. De veiligste plek om te scheren is waarschijnlijk als je helemaal omringt bent door technologie van dezelfde soort kwaliteit. Volgens mij is de veiligste scheerplek aan boort van het ISS." Ik zie het helemaal voor me: Een ruime bol opgeklopt schuim zweeft zachtjes rond door mijn piepkleine privé ruimte, als ik het met een goed geplaatste beweging vang op de scheerkwast en op mijn kin uitsmeer. Het uitspoelen van de krabber is even een dingetje, maar daar weten de space engineers wel een oplossing voor, lijkt mij. Het voordeel van de gewichtloosheid is dat de krabber rustig in zijn hoesje zweeft na het scheren. Pre-shave: geen Mesje Souplex (scheerbeurt 12) Zeep: MdC Fougères Kwast: Il Ceppo Firenze After shave: geen 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts