Cha_Ling Posted March 7, 2023 Share Posted March 7, 2023 Hoe verzorgen jullie je gezicht op de niet scheerdagen. Ikzelf gebruik alleen de dagcrème van Weleda. Deze vind ik erg fijn, niet vet smeert goed uit en een prettig gevoel in het gezicht. Hij zit helaas wel in een kleine tube, dus snel op. Ik benieuwd wat jullie doen en of er nog tips/aanraders zijn qua crème en producten. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisVanMeer Posted March 7, 2023 Share Posted March 7, 2023 Ik ben erg fan van de producten van Acqua di Parma...dus ik gebruik elke dag eerst hun face wash, daarna gebruik ik hun baardolie en voor de rest van mijn gezicht gebruik ik hun face cream. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mifi Posted March 7, 2023 Share Posted March 7, 2023 19 minutes ago, Cha_Ling said: Hoe verzorgen jullie je gezicht op de niet scheerdagen. Ikzelf gebruik alleen de dagcrème van Weleda. Deze vind ik erg fijn, niet vet smeert goed uit en een prettig gevoel in het gezicht. Hij zit helaas wel in een kleine tube, dus snel op. Ik benieuwd wat jullie doen en of er nog tips/aanraders zijn qua crème en producten. Ik kan niet meepraten over niet-scheerdagen, want als ik me een dag niet scheer, ben ik waarschijnlijk ziek. Maar ik heb wel gezichtsdelen die ik niet scheer. Een klein beetje Nivea crème (de 'soft' variant) vind ik lekker op mijn voorhoofd, vooral als de lucht erg droog is in de winter. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cha_Ling Posted March 7, 2023 Author Share Posted March 7, 2023 1 uur terug, ChrisVanMeer zei: Ik ben erg fan van de producten van Acqua di Parma...dus ik gebruik elke dag eerst hun face wash, daarna gebruik ik hun baardolie en voor de rest van mijn gezicht gebruik ik hun face cream. Ik heb de edc van Aqua di Parma, die vind ik erg lekker. Ik ken de rest van hun verzorgingslijn niet maar zal er eens naar op zoek op internet! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje-p Posted March 7, 2023 Share Posted March 7, 2023 De nivea creme for men…. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JvdK Posted March 7, 2023 Share Posted March 7, 2023 Gezichtsverzorging…………? 😳 Alles wat ná het onder het gemalen water staan op het gezicht gesmeerd wordt is wat mij betreft de afdeling van vrouwen. 1 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cha_Ling Posted March 8, 2023 Author Share Posted March 8, 2023 15 uren geleden, JvdK zei: Gezichtsverzorging…………? 😳 Alles wat ná het onder het gemalen water staan op het gezicht gesmeerd wordt is wat mij betreft de afdeling van vrouwen. Gezichtsverzorging is een breed begrip natuurlijk, technisch gezien is het scheren op zich al een vorm van gezichtsverzorging. Maar gezien het enthousiasme over zepen, pre- en aftershave(lotions) op dit forum zou je zeggen dat er wel de nodige aandacht voor het aangezicht op dit forum te vinden moeten zijn 😉 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JvdK Posted March 8, 2023 Share Posted March 8, 2023 Wat mij betreft heeft het op je gezicht smeren van crèmes om een soepel jeugdig uitziend velletje te houden niets met scheren te maken maar meer met een al dan niet latent aanwezig zijnde vorm van ijdelheid. Maar ook hier: UEKAZ 😁 1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cha_Ling Posted March 8, 2023 Author Share Posted March 8, 2023 2 uren geleden, JvdK zei: Wat mij betreft heeft het op je gezicht smeren van crèmes om een soepel jeugdig uitziend velletje te houden niets met scheren te maken maar meer met een al dan niet latent aanwezig zijnde vorm van ijdelheid. Maar ook hier: UEKAZ 😁 Wie heeft er ook gezegd dat het doel van een crème o.i.d. op je gezicht smeren iets te maken heeft met het verlangen om enige jeugdigheid te behouden? In mijn geval meer comfort en, zoals de term al aangeeft, verzorging van (droge)huid. Het verlangen om een glad geschoren resultaat te behalen is mijn inziens ook een vorm van ijdelheid, waar overigens niks mis mee is. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhr K Posted March 9, 2023 Share Posted March 9, 2023 Op niet scheerdagen krab ik om de jeuk in mijn gezicht te verminderen......😎 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathieu Posted March 23, 2023 Share Posted March 23, 2023 Dagen niet scheren, kan dat?? 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandoshave Posted June 2, 2023 Share Posted June 2, 2023 Gebruik zelf al jaren moisturizer van Dr. Jetske Ultee, klein flesje maar gaat best lang mee. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niek Posted June 2, 2023 Share Posted June 2, 2023 Op 9-3-2023 om 14:46, dhr K zei: Op niet scheerdagen krab ik om de jeuk in mijn gezicht te verminderen......😎 @ dhr K Dan ben je echt verslaafd 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magic666 Posted June 3, 2023 Share Posted June 3, 2023 Niks bijzonders eigenlijk: dagelijks reinig ik mijn gezicht met een gezichtszeep van de website Zepig. Ik koop verschillende en op dit moment heb ik de https://www.zepig.nl/product/79/helemaalshea/duindoorn-gezichtszeep In de winter, als het wat droger is, wil ik nog wel eens Nivea men Fresh gel erop doen. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frup Posted June 11, 2023 Share Posted June 11, 2023 Ik gebruik Meditopics Salicylzuur om ingegroeide haren te helpen voorkomen. De huid behoudt er ook een jeugdige frisse teint door. En het werkt ontstekingsremmend. Dat werkt bij mij goed. Verder daarna een dagcreme Nouvital Phytocell voor minder rimpels. Bevat ook SPF15 en voelt totaal niet vettig. ’s Avonds Nivea nachtcreme die ik in Duitsland goedkoop bij Müller haal. Wassen doe ik met Simple facewash bij Kruidvat. Ik ga ook eens de andere bijdragen bekijken. Want verzorging hoeft niet altijd duur te zijn. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
koenfucius Posted June 11, 2023 Share Posted June 11, 2023 Wat is een niet-scheerdag?🤣 1 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts