Jump to content

Even voorstellen

Hans86

Recommended Posts

Sedert enige tijd scheer ik mij met een DE veiligheidsmes of met een open scheermes. Tijdens het zoeken op internet kwam ik dit forum tegen en heb mij derhalve aangemeld omdat er leuke tips en tricks op staan voor het scheren op een iets ouderwetsere manier. Verwacht vooral rond te kijken op het forum en niet per se veel topics te starten. 

Groeten,

Hans

• I like it 3

22 minutes ago, Hans86 said:

Sedert enige tijd scheer ik mij met een DE veiligheidsmes of met een open scheermes. Tijdens het zoeken op internet kwam ik dit forum tegen en heb mij derhalve aangemeld omdat er leuke tips en tricks op staan voor het scheren op een iets ouderwetsere manier. Verwacht vooral rond te kijken op het forum en niet per se veel topics te starten. 

Welkom Hans.

• I like it 2

19 hours ago, bartje-p said:

Welkom Hans en schroom niet, lekker meedoen met de posts! Hoe meer meningen en ervaringen, hoe beter!

Dank, en komt goed :)

• I like it 2

Op 21-2-2023 om 15:26, Hans86 zei:

… het scheren op een iets ouderwetsere manier.

Welkom!

Nat scheren is moderner dan ooit. Wel oud, maar niet ouderwets. Toch? 

En ik verwacht dat er steeds meer natscheerders bij zullen komen.

Deel vooral je ervaringen op dit mooie forum!

• I like it 2

On 2/24/2023 at 2:56 PM, Frup said:

Welkom!

Nat scheren is moderner dan ooit. Wel oud, maar niet ouderwets. Toch? 

En ik verwacht dat er steeds meer natscheerders bij zullen komen.

Deel vooral je ervaringen op dit mooie forum!

Nat scheren an zich niet in mijn optiek, met een open scheermes wel wat alternatiever :) Toen ik in mijn studententijd (2009) geen zin meer had in het telkens kopen van nieuwe cartridges ben ik overgegaan op het scheren met een open scheermes. In mijn omgeving was er verder niemand die nog op die manier zichzelf scheerde, dus vandaar mijn opmerking ouderwets :P 

• I like it 1