Vivere Parvo Posted February 20, 2023 Posted February 20, 2023 Scheercreme van De Vergulde Hand -De creme is duidelijk wit van kleur en ruikt hetzelfde, maar wel sterker, dan scheerzeep van De Vergulde Hand. Een frisse, beetje zeepachtige geur. -Scheercreme rechtsreeks op de kwast en op mijn gezicht, schuimt goed. Steviger schuim dan van de scheerzeep. -Laten intrekken tijdens tanden poetsen dus ruim 2 minuten. -Scheert erg fijn! Doordat het schuim dikker is dan van de scheerzeep glijdt de krabber er makkelijker overheen. Voor mijn gevoel moet ik wel de krabber vaker uitspoelen door het dikkere schuim. -Schuim van de creme voelt beter / prettiger dan schuim van de scheerzeep. Moet eerlijk zeggen dat de scheercreme van De Vergulde Hand mij beter bevalt dan de scheerzeep van De Vergulde Hand. Jammer dat ze geen scheercreme meer hebben bij de Vergulde Hand. 4 2
JJ. Posted February 26, 2023 Posted February 26, 2023 Op 20-2-2023 om 19:46, Vivere Parvo zei: Laten intrekken tijdens tanden poetsen dus ruim 2 minuten Yes, yes, yes! Geweldige methode om je baard te prepareren als je huid het niet trekt om te scheren na het douchen. Doe dit al jaren zo en heeft me heel wat irritatie bespaard. Spread the word, brother! (‘t is zondag, hè 😂) On topic: de crème van DVH heb ik nooit gebruikt, de zeep echt jarenlang in de tijd dat ik nog een Gillette Sensor dagelijks gebruikte. Vroeger, zeg maar. In de jaren 0 en daarvoor. Pas toen ik andere zepen ontdekte merkte ik dat DVH erg snel uitdroogt op de huid en verder ook niet echt speciaal is haha. Als altijd: UEKAZ 3 3
Vivere Parvo Posted February 27, 2023 Author Posted February 27, 2023 22 uren geleden, JJ. zei: Als altijd: UEKAZ Wat betekent dit? UEKAZ?
edwin1501 Posted February 27, 2023 Posted February 27, 2023 1 uur geleden, Vivere Parvo zei: Wat betekent dit? UEKAZ? Uw Ervaring Kan Anders Zijn. ergens op het forum staat een afkortingslijst...... ehm ik weet even niet waar? 1
edwin1501 Posted February 27, 2023 Posted February 27, 2023 41 minuten geleden, ChrisVanMeer zei: ehm heb ik iets verkeerds gezegd @ ChrisVanMeer 1
ChrisVanMeer Posted February 27, 2023 Posted February 27, 2023 Nee hoor, alleen een verwijzing naar de woordenlijst
edwin1501 Posted February 27, 2023 Posted February 27, 2023 24 minuten geleden, ChrisVanMeer zei: Nee hoor, alleen een verwijzing naar de woordenlijst Maar hij geeft aan :we kunnen deze inhoud niet tonen omdat je geen rechten hebt om deze te bekijken. Vandaar mijn verwarring
JaapN Posted March 12, 2023 Posted March 12, 2023 Op 27-2-2023 om 19:14, ChrisVanMeer zei: Nee hoor, alleen een verwijzing naar de woordenlijst Bugje in de software? 1
Niek Posted March 12, 2023 Posted March 12, 2023 AS After-shave ASB After Shave Balsem ASL After Shave Lotion ATG Against The Grain (tegen de haargroei in) AYM Abbate Y La Mantia BaM Barrister and Mann BBS Baby Butt Smooth (Baby Billen Zacht) BdF Barbiere di Figaro C&E Crabtree & Evelyn CF Castle Forbes CONUS Continent of the United States (verzending alleen binnen de VS) DE Double Edge (dubbelzijdig mes) DFS Damn Fine Shave (verrekt goede scheerbeurt) DG Declaration Grooming EdT Eau de Toilette EJ Edwin Jagger EoS Essence of Scotland GFT Geo F. Trumpers LPL Le Père Lucien MdC Martin de Candre MWF Mitchell's Wool Fat NO Noble Otter NOS New Old Stock PAA Phoenix Artisan Accoutrements PiF Pay it Forward (groepsaankoop waarbij vooraf betaald wordt) RAD Razor Acquisition Disorder (Aankoop verslaving van scheerproducten) SE Single Edge (Enkelvoudig mes) SR Straight Razor (open mes) SV Saponificio Varesino SvdD Scheerbeurt van de Dag T&H Truefitt & Hill TFS Tcheon Fung Sing TOBS Taylor Of Old Bond Street UEKAZ Uw Ervaring Kan Anders Zijn USKAZ Uw Smaak Kan Anders Zijn WTG With The Grain (met de haargroei mee) XTG Across The Grain (dwars over de haargroei) Kopieren en plakken 2 1
Recommended Posts