marco Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 vandaag reageert het forum de hele dag weer heel erg traag. het gebeurt wel vaker een paar uurtjes, maar ik merk het nu al de hele dag. iets mis met de server misschien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Heel traag. Ik heb shaving society als startpagina ingesteld en ik kan de laatste tijd wel koffie gaan zetten voor het allemaal werkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Vreemd, daar had ik vorige week en de week ervoor juist enorm last van. Nu loopt hij voor mij als een zonnetje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
talibeard Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Klopt, dat had ik ook en 's avonds een week of zo geleden nog meer dan nu. Toen leek het zich hersteld te hebben een paar dagen geleden maar op dit moment is hij de hele dag door traag (maar wel beter dan op sommige momenten een week terug). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowmiss Posted December 10, 2013 Share Posted December 10, 2013 Vandaag nog niets van gemerkt, zo'n twee weken geleden wel veel last van gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 10, 2013 Author Share Posted December 10, 2013 vandaag nog steeds traag bij mij.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paranoid! Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Hier niet traag. Als hij wel traag is ligt het bij de hoster, kan ik ook niets aan doen aangezien het lekker goedkoop is nu. Mochten we ooit inkomsten gaan genereren om meer professioneel te gaan prima, maar voor nu is het onbetaalbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Bij mij is het nu gewoon snel, en ik zit op zelfs Telenet smallband omdat ik te veel gedownload heb deze maand. Twee weken geleden was het wel een of twee dagen traag, maar daarna heb ik er geen last meer van gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 12, 2013 Author Share Posted December 12, 2013 Ik heb het gisteren op de laptop geprobeerd en heb nu Firefox op mn mobiel staan (voor zolang die het doet...) en het lijkt vooral aan Opera mobile te liggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VROEM Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 Ook hier geen problemen (meer). @marco. Heb je geen virus op die android bak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 12, 2013 Author Share Posted December 12, 2013 Ook hier geen problemen (meer).@marco. Heb je geen virus op die android bak? dan zou de antivirus het wel opmerken denk ik. bovendien is het alleen met Opera. helaas is dit de enige browser op deze telefoon die niet constant crasht. ik wil hem eigenlijk rooten en cyangenmod er op knallen, maar dit is een model wat ik mag testen van de oem, dus ik weet niet of ze dat helemaal tof gaan vinden.... er is iig iets mis met het systeem waardoor browsers niet verdragen worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts