Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er is naar mijn weten geen verschil tussen. Derby verpakt de "mesjes" gewoon met wat ze hebben liggen op dat moment. Soms grijze papiertjes, soms groene, soms gewoon met oude kranten...

• 7 months later...
Posted

En toch....

Ik heb goede scheerbeurten gehad met Derby Extra's. Je moet ze alleen niet in een middle of the road krabber doen.

In een Parker 26c (voor mij agressief) heb ik er goede gladde scheerbeurten mee gehad.

Heb ze ook meerdere keren in andere krabbers geprobeerd, maar dat was geen succes.

Posted
Op 3-2-2023 om 15:11, dhr K zei:

Derby's hebben niet voor niks een slechte naam.....

Toch hoor ik her en der goede reviews! 

Posted
13 uren geleden, -Danny- zei:

Toch hoor ik her en der goede reviews! 

Derby Premium blijkt voor mij ook een prima mesje te zijn, niets mis mee. 

Posted
Op 26-3-2024 om 12:42, Chrispijn2 zei:

Nu gaat het onderwerp Derby Premium en Derby Extra door elkaar lopen.

Sorry 

Met Derby premium nog geen goede ervaringen gehad. 

• 1 year later...
Posted

Mijn ervaring met Derby, zowel de Extra als de Premium, is dat de kwaliteit heel erg wisselt. Zelfs binnen 1 doosje heb je hele verschillende mesjes.

Soms heb je gewoon een goed mesje dat prima scheert en ook lekker lang meegaat. Soms tref je een loeischerp mesje waarmee je je ontzettend glad kunt scheren, maar die al na 1 of 2 keer weg moet. En soms heb je meteen al het idee dat je een ijzerzaagje op je gezicht zet.

UEKAZ natuurlijk.

• I like it 2
  • Agreed 1