shaving architect Posted August 4, 2023 Posted August 4, 2023 Er is naar mijn weten geen verschil tussen. Derby verpakt de "mesjes" gewoon met wat ze hebben liggen op dat moment. Soms grijze papiertjes, soms groene, soms gewoon met oude kranten...
Chay_1974 Posted March 24, 2024 Posted March 24, 2024 En toch.... Ik heb goede scheerbeurten gehad met Derby Extra's. Je moet ze alleen niet in een middle of the road krabber doen. In een Parker 26c (voor mij agressief) heb ik er goede gladde scheerbeurten mee gehad. Heb ze ook meerdere keren in andere krabbers geprobeerd, maar dat was geen succes.
Chrispijn2 Posted March 26, 2024 Posted March 26, 2024 Nu gaat het onderwerp Derby Premium en Derby Extra door elkaar lopen.
-Danny- Posted March 29, 2024 Posted March 29, 2024 Op 3-2-2023 om 15:11, dhr K zei: Derby's hebben niet voor niks een slechte naam..... Toch hoor ik her en der goede reviews!
Chrispijn2 Posted March 30, 2024 Posted March 30, 2024 13 uren geleden, -Danny- zei: Toch hoor ik her en der goede reviews! Derby Premium blijkt voor mij ook een prima mesje te zijn, niets mis mee.
Chay_1974 Posted March 30, 2024 Posted March 30, 2024 Op 26-3-2024 om 12:42, Chrispijn2 zei: Nu gaat het onderwerp Derby Premium en Derby Extra door elkaar lopen. Sorry Met Derby premium nog geen goede ervaringen gehad.
Pim 2 Posted October 7, 2025 Posted October 7, 2025 Mijn ervaring met Derby, zowel de Extra als de Premium, is dat de kwaliteit heel erg wisselt. Zelfs binnen 1 doosje heb je hele verschillende mesjes. Soms heb je gewoon een goed mesje dat prima scheert en ook lekker lang meegaat. Soms tref je een loeischerp mesje waarmee je je ontzettend glad kunt scheren, maar die al na 1 of 2 keer weg moet. En soms heb je meteen al het idee dat je een ijzerzaagje op je gezicht zet. UEKAZ natuurlijk. 2 1
Recommended Posts