pjdevos Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Afgelopen week zaten we op de hei, geen faciliteiten en geen tijd om normaal (dus routine/DE) te scheren. Wilkinsonzeep, Muehle Silvertip Fibre reiskwast en een Mach3. Prima glad, dat was het probleem niet, maar wel rode bultjes na een dag. Ingegroeide haren. Voorheen nooit last van gehad, maar nu wel. Gelukkig maar 3 keer zo mishandelen en daarna weer normaal scheren. Afgelopen weekend met een straight. Nu is alles weer in orde. Is mijn huid dan toch gewend geraakt aan een DE? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Waarom zou je op de hei een Mach3 nodig hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snuff Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Wedden dat hij volgende keer geen Mach 3 meeneemt Heb zelf het grootste deel van m'n leven mezelf moeten scheren in de vrije natuur en daarbij altijd een krabbertje gebruikt. Maar je dacht natuurlijk voor het gemak …… al doende leert men. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjdevos Posted December 9, 2013 Author Share Posted December 9, 2013 Ja, dom natuurlijk! Weet ik (achteraf). De hei is niets deze tijd van het jaar, veel te koud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Wedden dat hij volgende keer geen Mach 3 meeneemt Heb zelf het grootste deel van m'n leven mezelf moeten scheren in de vrije natuur en daarbij altijd een krabbertje gebruikt. Maar je dacht natuurlijk voor het gemak …… al doende leert men. Krabbertje scheer ik me inderdaad net zo gemakkelijk mee nu. Ik zou denk ik mijn Chinese Gillette meenemen. Het weegt niks, is niet agressief en als het kapot of kwijt raakt is het ook niet zo erg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 mach3 leverde bij mij sowieso altijd problemen op. Fusion is tot nu toe de enige cartridge die ik kan verdragen. Maar ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd ook meer last ga krijgen van de Fusion. Sinds ik steeds meer de krabber gebruik, en misschien nog 1 keer per week de fusion, voelt de fusion niet meer altijd even goed. ik denk dat je huid idd gewend raakt aan een manier van scheren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts