Noxa Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Heren, Ik ga begin Februari een vrijgezellen weekend organiseren. We zijn met een bescheiden clubje en willen ons graag laten pamperen bij een barbier, en bij voorkeur in Amsterdam. Hebben jullie ervaring met een barbier in Amsterdam of goede tips? Ik hoor het graag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
O.J. Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Ik kwam gisteren terecht op barber.nl, ze zitten op de Binnen Oranjestraat nummer 24. Geen ervaring mee. Edit: en ook HaarBarbaar, Wolvenstraat 35. Beide zaken wel erg hip, dat moet je leuk vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Jan Heideman janheidemanmeesterbarbier.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKRussel Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Bij Schorem werken 6-7 barbieren op een zaterdag. Ze gaan om 9:00 open. Sta er om 6:00 en je hebt kans dat jullie de eersten zijn (reserveren is niet mogelijk). Is wel in Rotterdam, maar ze zijn razend populair en nemen hun tijd voor je (knipbeurt duurt al gauw 45 minuten ipv kwartiertje afraffelen zoals bij de meeste kapperszaken). In Rotterdam heb je ook een barbier bij Hotel New York. Hier werken 3 mensen volgens mij. Reserveren is hier wel mogelijk. Schorem is goedkoper en lijkt mij leuker voor een vrijgezellen weekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorical Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 SYU in de Vijzelstraat. Volgens mij vrijdags voordeel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noxa Posted December 9, 2013 Author Share Posted December 9, 2013 Thnx mannen ik ga deze tips even bekijken. Jan Heideman ben ik wel eens geweest, erg prettige ervaring was dat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Bij Jan Heideman hangt natuurlijk dat ouderwetse authentieke sfeertje, dat maakt het helemaal af. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marzman Posted December 13, 2013 Share Posted December 13, 2013 Bij Schorem werken 6-7 barbieren op een zaterdag. Ze gaan om 9:00 open. Sta er om 6:00 en je hebt kans dat jullie de eersten zijn (reserveren is niet mogelijk). Is wel in Rotterdam, maar ze zijn razend populair en nemen hun tijd voor je (knipbeurt duurt al gauw 45 minuten ipv kwartiertje afraffelen zoals bij de meeste kapperszaken). In Rotterdam heb je ook een barbier bij Hotel New York. Hier werken 3 mensen volgens mij. Reserveren is hier wel mogelijk. Schorem is goedkoper en lijkt mij leuker voor een vrijgezellen weekend. Ze zaten bij de wereld draaid door donderdag, maar het ging niet echt over scheren. Sterker nog, ze hadden allemaal een baard Link to comment Share on other sites More sharing options...
marco Posted December 13, 2013 Share Posted December 13, 2013 barbershops.nl daar zouden ze allemaal op moeten staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 (edited) Top zaak. met prima service & gezellige mensen. http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/uiterlijk-gezichtsverzorging/m760932653-vrijgezelle-partij-kom-scheren-in-onze-kapsalon.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618 Edited December 30, 2013 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
PKRussel Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Bij Schorem werken 6-7 barbieren op een zaterdag. Ze gaan om 9:00 open. Sta er om 6:00 en je hebt kans dat jullie de eersten zijn (reserveren is niet mogelijk). Is wel in Rotterdam, maar ze zijn razend populair en nemen hun tijd voor je (knipbeurt duurt al gauw 45 minuten ipv kwartiertje afraffelen zoals bij de meeste kapperszaken). In Rotterdam heb je ook een barbier bij Hotel New York. Hier werken 3 mensen volgens mij. Reserveren is hier wel mogelijk. Schorem is goedkoper en lijkt mij leuker voor een vrijgezellen weekend. Ze zaten bij de wereld draaid door donderdag, maar het ging niet echt over scheren. Sterker nog, ze hadden allemaal een baard Ze zijn idd regelmatig op tv als het om scheren gaat. Zag ze laatst nog op kassa, waarbij,ze scheerdchuim uit een bus gingen testen. ZE hadden ook de snor van Humberto en zedgar Davids eraf gehaald op tv. Ze doen het goed qua pr. Heb me daar nooit laten scheren. Maar wel leuk dat zulke zaken steeds vaker te zien zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts