Jump to content

Voorstellen: Laat gestart, maar niet minder enthousiast aan het worden.

Recommended Posts

Posted

(Mijn excuses voor wie dit al gezien had; ik had het eerder gepost, ergens, maar ik kan mijn post niet meer terug vinden. Ik zondig dus wellicht meteen al tegen een forumregel door bijna hetzelfde een tweede keer te plaatsen. Als dat klopt, is dit meteen een afscheid, want dan loop ik misschien gelijk tegen een ban aan.)

Ik ben een ouwe beginner die pas laat terecht is gekomen in het scheren met DE mesjes. Voorheen heb ik mij geen tijd gegund om over scheren na te denken en om de een of andere reden heb ik het ook niet meegekregen van mijn vader. Hij schoor zich met zeep en een krabber, maar die gewoonte is niet op mij overgegaan.
Vreemd eigenlijk.

Een beginner dus, die geïntroduceerd is in het comfortabele 'de dag rustig en aandachtig beginnen' door een ander forumlid op een ander forum.
Ik zit nog in de ontdekkingsmodus, maar het resultaat tot nu toe is hoopgevend.

Ik heb me ooit elektrisch geschoren, maar dat heeft slechts één scheerapparaat geduurd. Daarna verschillende versies van de meertraps cartridges van Gilette. Dat laatste heb ik lang volgehouden, maar de laatste maanden vraag ik mij af waarom.

Tsjongejonge, ik heb net de Forumregels gelezen. Het zal wel nodig zijn, waarschijnlijk, maar er is meer tekst besteed aan wat niet mag en straf, dan aan nuttige aanwijzingen voor gedrag. Het voelt alsof nieuwe leden met wantrouwen worden bekeken. Ben ik hier welkom?
Ik zal het snel merken, waarschijnlijk.

• I like it 2
Posted

He @ mifi , zeker welkom. Enne met gewoon normaal gedrag kom je een heel eind, hoef je de regeltjes niet voor te lezen 😁 Veel plezier met je nieuwe hobby / ontspanning!

• I like it 1
  • 2 weeks later...