sami Posted December 24, 2022 Share Posted December 24, 2022 Goedenavond heren, Ik ben op zoek naar microfiber handdoeken van bijvoorbeeld lancaster op etsy maar aangezien die zeldzaam verkrijgbaar zijn is dat geen optie voor mij en vroeg me dus af of iemand een adresje weet met vergelijkbare kwaliteit als de lancaster towels dank heren 👍, 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje-p Posted December 25, 2022 Share Posted December 25, 2022 Geen idee welke je bedoelt, maar heb je al eens bij Action of Xenos gekeken? En mocht je luxer willen, wellicht bij Bever Outdoor? 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sami Posted January 2, 2023 Author Share Posted January 2, 2023 dank je voor je reactie bart, nee heb nog niet gekeken bij Action / Xenos misschien de moeite waard inderdaad dank je voor de tip 👍 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
edwin1501 Posted January 28, 2023 Share Posted January 28, 2023 @sami heb je de handdoeken eigenlijk gevonden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sami Posted January 30, 2023 Author Share Posted January 30, 2023 Op 28-1-2023 om 19:21, edwin1501 zei: @sami heb je de handdoeken eigenlijk gevonden? Nee niet waar ik naar op zoek was want de lancaster scheer handdoeken zijn wat dikker en een waar genot naar wat ik had begrepen van velen op YouTube maar momenteel helaas niet verkrijgbaar wellicht later als de producent weer terug is op etsy en ik het geluk heb nog een partij aan te treffen want ze zijn razendsnel uit verkocht 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Danny- Posted November 18, 2023 Share Posted November 18, 2023 Op 30-1-2023 om 19:23, sami zei: Nee niet waar ik naar op zoek was want de lancaster scheer handdoeken zijn wat dikker en een waar genot naar wat ik had begrepen van velen op YouTube maar momenteel helaas niet verkrijgbaar wellicht later als de producent weer terug is op etsy en ik het geluk heb nog een partij aan te treffen want ze zijn razendsnel uit verkocht We zijn bijna een jaar verder. En heb je het kunnen vinden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magic666 Posted November 18, 2023 Share Posted November 18, 2023 Uit pure nieuwsgierigheid: wat is er zo speciaal aan en waarom zou je überhaupt een aparte scheer handdoek moeten hebben? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levi Posted November 18, 2023 Share Posted November 18, 2023 Microvezel kappershanddoeken worden gebruikt om minder wrijving te hebben. Met andere woorden veel zachter voor de huid of haar. Een goede microvezel kappershanddoek kan je ook in NL vinden. Natuurlijk zal deze niet zo ambachtelijk gemaakt zijn als die van Lancaster. https://www.neweco.nl/microvezel-badtextiel/kappershanddoeken/ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magic666 Posted November 18, 2023 Share Posted November 18, 2023 Na het scheren gebruik ik gewoon een handdoek maar ik dep mijn gezicht droog ipv wrijven Werkt ook prima. 1 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Danny- Posted December 11, 2023 Share Posted December 11, 2023 Precies! Deppen doe ik altijd ook na het douchen. Vrij en is nooit goed voor de huid. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartje-p Posted December 11, 2023 Share Posted December 11, 2023 1 uur terug, -Danny- zei: Precies! Deppen doe ik altijd ook na het douchen. Vrij en is nooit goed voor de huid. Daar kunnen we van mening over verschillen! 😀👌🥰🫂 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JvdK Posted December 11, 2023 Share Posted December 11, 2023 Zag ik ze bij HC&C niet voorbij komen? snel even gekeken, maar inderdaad: https://hendrixclassics.com/collections/microfiber-towels-cloths 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sami Posted December 16, 2023 Author Share Posted December 16, 2023 Dank voor de vele tips heren ondertussen ( van een online shop hier in nl bestelt) al een tijd wat kappers handdoeken in gebruik ook microfiber zijn wat dun maar voor de prijs prima te doen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts