bartje-p Posted November 27, 2022 Posted November 27, 2022 Kwam deze net tegen, voor mij volstrekt onbekend. Sommige krabbers zien er wel strak uit. Bekend bij jullie? Ervaringen mee? Website 1
Levi Posted November 27, 2022 Posted November 27, 2022 MRed is meer gekend door zijn kwasten maar ik zie op Insta wel af en toe een krabber passeren. Zelf heb ik geen ervaring met MRed. 1
koenfucius Posted November 27, 2022 Posted November 27, 2022 inderdaad, hij is begonnen als kwasten-maker (aanvankelijk enkel met hout), geleidelijk ook greepjes voor krabbers. Ik zie af en toe wel zaken langskomen op het Franse forum, maar zelf geen ervaring. 2
ChrisVanMeer Posted November 27, 2022 Posted November 27, 2022 Een paar dagen geleden een kwast van hem besteld, maar net als hierboven, geen ervaring met zijn krabbers. 1
bartje-p Posted November 27, 2022 Author Posted November 27, 2022 grappig, was voor mij helemaal nieuw. Ik begeef me dan ook niet op Franstalige fora, dat zal wel schelen
shaving architect Posted November 29, 2022 Posted November 29, 2022 Wat een toeval! ik heb er gisteren een krabber besteld… ik hou jullie op de hoogte! 4
Recommended Posts