Pim 2 Posted October 27, 2022 Posted October 27, 2022 Het gaat om dit spul: Tinktura Light Foaming Smooth Shaving Cream (Ik heb er ook een foto van, maar daarvan heb ik nog niet helemaal duidelijk hoe je die hier in een bericht zet.) Wat moet je daarmee doen? Ik ben gewend om scheercrème rechtstreeks op mijn gezicht te smeren en dan met de kwast op mijn gezicht op te schuimen (dat scheelt een scheerkom), maar dat gaat hiermee niet. Het spul lost blijkbaar in het water op en stroomt dan weg voordat het schuim kan worden. Dus wel met een scheerkom geprobeerd, maar het wil maar niet schuimen. Het lost snel in het water op: hoe meer water je erbij doet, hoe dunner het wordt; maar daar kan ik niks mee. Het blijft niet aan de scheerkwast hangen, laat staan aan mijn gezicht. Ik heb het met een kwast van dassenhaar geprobeerd en ook met één van varkenshaar, maar dat haalt niks uit. En nou weet ik niet meer wat ik kan proberen. Heeft iemand hier ervaring mee? 1
Tati1050 Posted January 3, 2023 Posted January 3, 2023 Ik ken dit product niet, maar moet je het niet gewoon, recht uit de bus en zonder borstel, op je (natte) gezicht aanbrengen?
marcanon Posted January 5, 2023 Posted January 5, 2023 als je het eerst met je kwast laad vanuit de pot en dan zonder (veel) water in scheerkom opschuimt. In de beschrijving op internet staat makkelijk op te schuimen. 1
Recommended Posts