ChrisVanMeer Posted October 24, 2022 Posted October 24, 2022 Hoi! Een aantal vragen aan de Zaharoff eigenaren hier: Waar kopen jullie jullie Zaharoff producten? Welke geuren zijn de topgeuren uit hun lijn? Welke geuren moet je laten liggen? Ik heb nu - op aanraden van mede forumleden - de Rose en ik vind die helemaal geweldig. Het liefst zou ik meer geuren van hun proberen en het liefst complete sets aanschaffen (zeep, asl + edp).
Levi Posted October 24, 2022 Posted October 24, 2022 In de EU moet je bij Anticatura zijn wellicht. Buiten de EU zal moeilijker gaan om de splash en EDP te verkrijgen. Tenzij je freight forwarder service doet. Maar van de laatste optie ken ik de ballen van. 1
Levi Posted October 24, 2022 Posted October 24, 2022 De Citrine zou ik alvast niet kopen, deze vind ik maar middelmatig qua geur. Eigenlijk niets speciaals. De Signature vind ik wel een aanrader, heeft een peperige aquatische toets (mijn beste omschrijving 😅😇), ik vind het moeilijk om deze te omschrijven omdat er heel veel geurnoten gebruikt worden maar ik vind dit een heel fijne cologne geur. Andere geuren heb ik nog niet geprobeerd of in mijn bezit. Mijn oog gaat ook nog naar de Royale, die komt ook wel nog eens hier. 1
onno Posted June 9, 2023 Posted June 9, 2023 Hier heb een sample Zaharoff Rose mogen ontvangen (dank @ Ric325i ) . Een heerlijke geur, stoerder dan wat ik van een rozengeur zou verwachten. De kwaliteit van de zeep is zoals de meeste Amerikaanse Tallow zeep meer dan goed. Het kost me wel meer moeite om er een goed schuimpje van te slaan. Mijn referentie is Martin de Candre Rose en eerlijk gezegd legt hij het daar wel bij af. Al met al, als er ruimte is in de kast en beurs, kopen! Heeft iemand ervaring met de AS? 3
Recommended Posts