bartje-p Posted October 18, 2022 Posted October 18, 2022 Hebben jullie deze al voorbij zien komen? Iemand al besteld? Website high proof razors
ChrisVanMeer Posted October 18, 2022 Posted October 18, 2022 Ik had er nog niet van gehoord. Moet ook eerlijk bekennen dat ik niet heel gecharmeerd ben van hun ontwerp. De kans dat ik hem ga bestellen is nihil in ieder geval. 1 2
Levi Posted October 18, 2022 Posted October 18, 2022 Nog nooit van gehoord of gezien, ik moet toegeven dat ik ook niet fan ben van het ontwerp. 1
JvdK Posted October 18, 2022 Posted October 18, 2022 Ziet eruit als een RVS Gillette cartridge krabber. Ben benieuwd of zo’n bewegende kop niet weer voor ingegroeide baardharen gaat zorgen. Ik ga deze krabber niet bestellen. 1
shaving architect Posted October 18, 2022 Posted October 18, 2022 Ik vind hem persoonlijk niet mooi, zeker niet in het zwart. Ik vrees dat al dit soort kick-starters na een proefperiode in de verkoop, steeds gaan omschakelen naar een "abonnementsformule". In dit geval bijvoorbeeld met maandelijks een aantal mesjes, schuim en een kortingsbon op een artikel. Vervolgens zal het een langzame en stille dood sterven omdat de producten van het maandelijks abo-pakket niet duur genoeg gaan zijn in relatie tot het aantal abonnees... Ik stel me vragen bij de duurzaamheid van de veer in de roterende kop. Als deze defect geraakt, moet je een duur handvat de prullenmand in zwieren. Bij cartridge krabbertjes zit dit mechanisme in de wegwerpkop dus who cares als er eens eentje niet helemaal vlotjes meer pivoteert... Ik zag in de video van Kensurfs Ken in eerste instantie nogal hard en onvoorzichtig trekken om de magnetische kop van de houder te krijgen. Als je vinger dan te dicht bij de verkeerde plaats van een reeds in twee gebroken mesje komt, kan je een bloedbad verwachten in plaats van een moderne scheerbeurt. samenvatting: ik vind er niets aan... 1 1
bartje-p Posted October 18, 2022 Author Posted October 18, 2022 Hahahah, dat is duidelijk. Ik vind het op papier niet onaardig, maar ben dan ook een rare snuiter 🙈. Ben wel benieuwd naar eventuele gebruikerservaringen (later). 1
shaving architect Posted October 18, 2022 Posted October 18, 2022 1 uur geleden, bartje-p zei: Hahahah, dat is duidelijk. Ik vind het op papier niet onaardig, maar ben dan ook een rare snuiter 🙈. Ben wel benieuwd naar eventuele gebruikerservaringen (later). Moest je er eentje aanschaffen, laat dan zeker weten of mijn vooroordeel terecht was 😁 1
wimbouman Posted October 19, 2022 Posted October 19, 2022 Lijkt een beetje op de OneBlade. Ik heb daar enige ervaring mee; en ik kon er niets mee. Vriend Mantic vindt 'm dan weer geweldig, dus smaken verschillen. Een opengewerkt handvat lijkt me ook niet echt ideaal. Niet voor mij dus. 1
Recommended Posts